• پنجشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93041911318
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امدادرسانی به 5 حادثه‌ی جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی

امدادرسانی به 5 حادثه‌ی جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی نجات‌گران پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای امدادرسانی کردند.

نجات‌گران پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای استاد «شهریار» جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستان‌آباد به حادثه‌ی واژگونی خودروی پیکان در محور «بستان‌آباد - قره‌چمن» اتفاق افتاده بود امدادرسانی کردند و 2 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

واژگونی پژو 405 در آذرشهر

بنابر اعلام مرکز هماهنگی و کنترل عملیات‌های امدادی استان، نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای شهید «یوسف تبارداشکسن» جمعیت هلال‌احمر شهرستان آذرشهر به واژگونی خودروی پژو 405 که در محور «آذرشهر - عجب‌شیر» رخ داده بود امدادرسانی کردند و 3 حادثه‌دیده را نجات دادند.

برخورد دو کامیون با یکدیگر در میانه

در حادثه‌ی گزارش شده دیگری در کیلومتر 170 «زنجان - تبریز» نجات‌گران پایگاه میان جاده‌ای دادلوی جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه به حادثه برخورد دو کامیون با یکدیگر امدادرسانی کردند و 2 مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

برخورد سواری آردی با تریلی در بستان‌آباد

نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای شیبلی شهرستان بستان‌آباد به حادثه‌ی برخورد شاخ به شاخ خودروی سواری آردی با تریلی در جاده‌ی «بستان‌آباد - سراب» روبروی روستای آبریز اتفاق افتاده بود و متأسفانه راننده‌ی سواری آردی جان خود را ازدست داده بود امدادرسانی کردند.

برخورد خودروی پژو با گله‌ی گوسفند و چوپان در اهر

در آخرین حادثه‌ی گزارش شده در جاده‌ی «اهر- هوراند» نرسیده به روستای «مجیدآباد» خودروی پژو با گله‌ی گوسفند و چوپان برخورد کرده بود، نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای «سامبوران» جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر 3 حادثه‌دیده‌ی این تصادف را نجات دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha