• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93072714747
  • خبرنگار : 71505

گفت‌وگوی ایسنا با پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان

گفت‌وگوی ایسنا با پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان

پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی استان اصفهان از سردرگمی در سیر درمان و بی‌نتیجه بودن پیگیری‌های انتظامی در روند پرونده دخترش خبر داد.

پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی استان اصفهان از سردرگمی در سیر درمان و بی‌نتیجه بودن پیگیری‌های انتظامی در روند پرونده دخترش خبر داد.

پدر این قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص پیگیری مراحل درمان دخترش گفت: در اولین روز این حادثه که فکر می‌کنم نهم مهرماه بود دخترم در بیمارستان اصفهان بستری شد. با توجه به سوختگی شدید از ناحیه صورت، دست چپ و ران‌ها قرار بود عمل‌هایی لازم روی دخترم انجام شود که با نظر من قرار شد این عمل‌ها در تهران انجام شود. اولین عمل انجام شد، اما برای من اول بینایی و بعد زیبایی دخترم اهمیت دارد.

او با گلایه از سردرگمی پزشک‌ها برای درمان چشم‌های دخترش، ادامه داد: ابتدا قرار بود در اصفهان چشم‌های دخترم بخیه بشود که بعد از مخالفت من، ما را به بیمارستان لبافی‌نژاد ارجاع دادند که در آنجا اعلام کردند اصلا نیاز به بخیه کردن نبوده و اگر این کار انجام می‌شد دخترم بینایی خود را از دست می‌داد.

در حال حاضر هم بیمارستان چشم پزشکی، بیماران سوختگی را بستری نمی‌کند و بیمارستان سوختگی هم که دخترم را بستری کرده است اعلام می‌کند در قبال چشم‌ها مسئولیتی نداریم و این کار را بلد نیستیم. با توجه به اینکه چشم‌ها باید هر پنج ساعت یک بار با آب شست‌وشو شود و در آن قطره ریخته شود این کار برعهده خودمان افتاده است و این شست‌وشو را انجام می‌دهیم.

وی افزود: سه عمل دیگر باید روی دخترم انجام شود تا قسمت‌های سوخته را مدام لایه لایه بردارند.

این پدر در پاسخ به این سوال که شایعاتی درخصوص بدحجاب بودن چهار قربانی پرونده اسیدپاشی در استان اصفهان وجود دارد، گفت: دخترم حجاب غیرمتعارف نداشته و معمولی و به مانند بقیه بوده تا حدی که پیش از این در جامعه حضور داشت، دانشگاه و جاهای مختلف می‌رفت و مشکلی به وجود نیامده بود.

این پدر ادامه داد: در پیگیری پرونده با یکی دیگر از خانواده‌های قربانیان آشنا شدیم که براساس گفته‌های آنها مراحل پرونده آنها دقیقا شبیه پرونده و اتفاقات مربوط به دختر من بود.

وی با اشاره به اینکه این اسیدپاشی در بعدازظهر یک روز چهارشنبه در خیابان بزرگمهر اصفهان که یک جای تقریبا شلوغ است، رخ داده، گفت: تقاضا دارم صداوسیما برنامه‌ای درخصوص آموزش کمک‌های اولیه در این حوادث درست کند. اطلاعات مردم در مورد این حوادث بسیار پایین است.

پدر این قربانی اسیدپاشی در مورد هزینه‌های درمان دخترش گفت: تاکنون تمامی هزینه‌ها را خودم پرداخت کرده‌ام و طی این 18 روز مداوم پشت در بیمارستان‌های تهران یا در ماشین خوابیده‌ام و یا در خیابان پرسه زده‌ام و هیچ مقام و سازمانی برای پیگیری مشکل با من تماسی نداشته است و پلیس آگاهی اصفهان هم که من با آنها تماس گرفتم، گفتند خبر جدیدی نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۰:۳۴

درحالي که سازندگان ويديوي هـپي ظرف دو ساعت شناسايي شدند و بعد از شش ساعت همه توسط نيروي انتظامي دولت "تدبير و اميد" دستگير شدند! و به اعتراف فرمانده نيروي انتظامي زمان و سرعت عمل پليس در رابطه با کشف و شناسايي اين افراد بسيار سريع بود! اما اكنون اراذل و اوباش براحتي در شهر اصفهان جولان مي‌دهند و اقدام به اسيدپاشي مي کنند!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۰:۴۶

خداوندا به فرياد دل بي کسان رس!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۲:۰۳

آقاي تهراني نيروي انتظامي زير نظر دولت تدبير و اميد نيست کمي فکر کنيد، بعد نظر بدهيد. ولي با بخش آخر صحبتهاي شما موافقم .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۲:۴۴

عباس تهراني گل گفتي آخه اونا داشتند امنيت کشور رو بهم مي زدن ولي اين يه اسيد پاشي سادست مشکلي ايجاد نمي کنه الان چند وقت حدود 10 تا موتور سوار به کاروان هاي عروسي حمله مي کنن تو کرج و شهريار کادو هاي عروسيو ميگيرن با قمه هرکسيو که مقاومت کنه ميزنن ولي نيروي انتظامي کجاست البته با اين حقوقاي پايين به اونا هم بايد حق داد که بچه هاشونو يتيم نکن پس بهتره چنتا بچه رو که ميرقصن بگيرن تا اوباشي که نفس همه رو گرفتن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۹:۳۰

براي اسيد پاش، بدون در نظرگرفتن هيچ کس بايد حکم اعدام صادر شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۱۳:۵۱

فقط ميتونم بگم اگه هر روز همون بلا رو سرشون بيارن بازم کمه،فقط اعدام واسه اينا کافي نيس