• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93072815891
  • منبع : مطبوعات

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور :

هیچ جریان سازمان یافته‌ای در کشور پیرامون حوادث اصفهان شناسایی نشده است

هیچ جریان سازمان یافته‌ای در کشور پیرامون حوادث اصفهان شناسایی نشده است

حسین ذوالفقاری گفت: دبیرخانه شورای امنیت کشور به محض اطلاع از موضوع اسیدپاشی ، شورای تامین استان را موظف کرد به صورت ویژه با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی موضوع را پیگیری و ضمن شناسایی عاملین نتیجه را اعلام نماید.

حسین ذوالفقاری گفت: دبیرخانه شورای امنیت کشور به محض اطلاع از موضوع اسیدپاشی ، شورای تامین استان را موظف کرد به صورت ویژه با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی موضوع را پیگیری و ضمن شناسایی عاملین نتیجه را اعلام نماید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز با حساسیت موضوع را در دستور کار قرار داده است، افزود: اقدام غیر امنیتی عاملان اسید پاشی باعث شده است برخی افراد با سوء استفاده از این ماجرا اقدام به تحریک افکار عمومی از طریق ارسال پیامک و یا نشر مطالب خلاف واقع در فضای مجازی نمایندکه ضمن تاکید بر بی اساس بودن ادعاهای ارائه شده در این ابزارهای غیر موثق رسانه ای، این اطمینان را به عموم مردم می دهیم که با تجمیع تلاش ها به زودی تمامی ابعاد حادثه و علل و انگیزه وقوع آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

حسین ذوالفقاری با اشاره به اینکه هیچ جریان سازمان یافته ای در کشور در پس انجام چنین اقداماتی شناسایی نشده است خاطر نشان کرد؛ عاملان تحریک افکار عمومی نیز بخشی از مجموعه این اقدام غیر امنیتی هستند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس بررسی های اولیه که از سوی کارشناسان صورت گرفته است فرضیات مختلفی درباره علل این حوادث مطرح شده است که در حال حاضر نمی توان نظر قطعی اعلام کرد اما آنچه مسلم است چنین اقداماتی با هرگونه انگیزه و قصدی خلاف قانون و اقدامی مجرمانه و در جهت بر هم زدن امنیت روانی و روحی جامعه است که عوامل آن برابر با قانون مورد تعقیب می باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۴:۵۵

مي فرمايند که فرضيات مختلفي درباره علل اين حوادث مطرح شده که هنوز نميتوان نظر قطعي اعلام کرد! پس شما که مطمئن نيستي چرا ميگي اين جريانات سازمان يافته نبوده؟! چرا اينقدر جمله ها تناقض داره؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۰۹

واقعا عجيبه...چرا مسئولاني که درمقام پاسخگويي هستند اينقدر صحبت هايشان تناقض دارد ؟ ديروز يک عضو کميسيون امنيت ملي مي گفت هويت اسيدپاش ها هنوز مشخص نيست. اما مجرمان به طور قطع از طريق سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه و صهيونيستي ياري مي‌شوند! امروز هم که معاون امنيتي وزير کشور ميگه فرضيات مختلفي در خصوص علل حادثه مطرحه که هنوز نمي توان نظر قطعي اعلام کرد، بعدش ميگه هيچ جريان سازمان يافته اي نبوده!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۲۲

ما که ميدونيم کيا هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۳۰

خاطر نشان کرد؛ عاملان تحريک افکار عمومي نيز بخشي از مجموعه اين اقدام غير امنيتي هستند. . . . تا رسانه ها و مردم يه قضيه را پخش مي کنند و اطلاع رساني مي کنند و کم‌کاري مسئولين محترم برملا ميشه سريع تهديد مي کنن هرکي خبر بگه ميگيريم و جو جامعه را به هم زد و از اين حرفا تا مردم بترسند دم نزنند قضيه هم با خاک فراموشي به مرور زمان يادشون ميره مثل مدرسه‌هه که اتيش گرفت پولا که رفت و .....

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۶:۱۳

پس اوني که گفت صهيونيستها دارن اينکارو ميکنن کجاست؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۷:۱۰

مسئولان خوب بلدند طرف فلش رو به سمت مردم بگيرند. حالا مردم بدهکار هم شدند. حالا رسانه ها هم به جرم نشر اکاذيب جريمه مي‌شن. ميگين جريان سازمان‌يافته نيست. آقا خودتون تاييد کرديد 4 مورد اسيدپاشي بوده. يعني ميخوايد بگيد 4 نفر با 4 انگيزه متفاوت همزمان تصميم گرفتند با يک روشن يکسان از قربانيان خود انتقام بگيرند؟ دست برداريد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۷:۴۲

ما مردم از مسئولين بابت نشر اکاذيب و اينکه به روي دخترانمان اسيد پاشيده شد عذر مي خواهيم. عذر مي خواهيم که پليسمان توانست 4 تا جوان را براي يک فيلم بچه گانه 8 ساعته بگيرد و يه گروه اخلالگر را نمي تواند.عذر خواهي مي کنيم که چند نفر از هموطنانمان همزمان با هم تصميم به انتقامگيري با اسيد کردند. عذر مي خواهيم که رسانه هايي که ما استفاده مي کنيم باعث شد اين مساله آنقدر آشکار شود که نتوانيد تکذيبش کنيد.عذر مي خواهيم که شستمان خبردار شده که ميخواهيد از اين ماجرا استفاده کنيد تا رسانه هايي مانند وايبر را به جرم نشر اکاذيب جمع کنيد.عذر ميخواهيم که مجازات اعدام را براي کليه عاملان اين ماجرا طالبيم.