• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 93101608988
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هتلداری؛ صنعت سبز

هتلداری؛ صنعت سبز

ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه هتل‌داران اصفهان با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی سبز است، گفت: گردشگری شهری هیچ زیانی برای محیط زیست ندارد.

رییس اتحادیه هتل‌داران اصفهان با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی سبز است، گفت: گردشگری شهری هیچ زیانی برای محیط زیست ندارد.

مهدی نریمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه تمام هتل‌های اصفهان تحت بازررسی دوره‌ای مرکز بهداشت محیط و میراث فرهنگی اصفهان قرار می گیرند، اظهار کرد: هتل های بزرگ شهر دارای نماینده ثابت اداره بهداشت هستند و اتحادیه هتل داران نیز به صورت دوره‌ای بازرسی هایی از هتل ها انجام می‌دهد.

وی در خصوص رعایت استاندارد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در هتل های اصفهان افزود: این استاندارد در بحث کیفیت و ارتقای سطح کیفی مراکز اقامتی کمک می کند تا سرمایه گذار از آن برای بازاریابی و تبلیغات بهره ببرد و از سوی دیگر باعث رضایتمندی مشتری می‌شود و بدیهی است که رضایت مشتری باعث ادامه کار و توسعه اقتصادی بنگاه خواهد شد.

رییس اتحادیه هتل‌داران اصفهان با اشاره به اینکه هتل‌های اصفهان عمدتا از آب مصرفی شرب استفاده می کنند و سازمان بهداشت محیط بر این امر نظارت دارد، گفت: بخشی از آب مصرفی هتل که به منظور فضای سبز مصرف می شود، از چاه تامین می شود این آب به صورت دوره ای توسط اداره بهداشت آزمایش می شود.

نریمانی گفت: سه عامل ساختمانی و تاسیسات، تجهیزات و بهداشت مجموعه و نیروی انسانی در درجه بندی هتل ها موثر است، افزود: صنعت هتلداری از حامیان و مدافعان حفظ محیط زیست است و نسبت به بحث‌های، بهداشت فردی، بهداشت محیط، بهداشت غذا و ... و امنیت و ایمنی کار بسیار حساس است.

وی در خصوص چگونگی نظارت بر هتل‌های اصفهان خاطر نشان کرد: هر سرمایه گذاری جهت ارتقای سطح کیفی، حفظ و نگهداری از وسایل و تجهیزات و سرمایه خود؛‌ این نظارت را انجام می‌هد و علاوه بر این مدیر هتل به دلیل امنیت شغلی خود نیز ملزم است نسبت به بهداشت و ایمنی مجموعه تحت نظارت خود حساس باشد.

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان با بیان اینکه نظارت همه جانبه بر هتل‌ها از سوی سازمان میراث فرهنگی و در کنار آن مرکز بهداشت و اتحادیه به صورت ماهیانه و فصلی انجام می‌شود، ادامه داد: تمام هتل‌ها بدون در نظر گرفتن درجه ملزم به رعایت موارد بهداشت محیط و ایمنی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha