• چهارشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94032715828
  • منبع : مطبوعات

تاکید یک مقام قضایی بر استفاده از ظرفیت خیرین در جشن‌های گلریزان

تاکید یک مقام قضایی بر استفاده از ظرفیت خیرین در جشن‌های گلریزان

رئیس‌ کل‌ دادگستری آذربایجان‌ شرقی گفت: هر اندازه که حضور خیرین در این مراسم معنوی مهم است، مشارکت آنها نیز در راستای برگزاری گلریزان یک ضرورت است.

رئیس‌ کل‌ دادگستری آذربایجان‌ شرقی گفت: هر اندازه که حضور خیرین در این مراسم معنوی مهم است، مشارکت آنها نیز در راستای برگزاری گلریزان یک ضرورت است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام مظفری در جلسه هیات مدیره ستاد دیه آذربایجان شرقی که با محوریت هماهنگی در جهت برگزاری جشن گلریزان 94 برگزار شد، با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله قابلیت‌های نیکوکاران استان، اظهار کرد: در ماه پیش‌رو در کنار مراسم اصلی این استان که هر ساله در تبریز برگزار می‌َشود باید زمینه جلب مشارکت تمامی خیرین علاقمند در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در شهرهای تابعه استان فراهم کنیم.

وی افزود: ستاد دیه استان می‌تواند با احصای زندانیان جرایم غیرعمد هر شهرستان و مبالغ مورد نیاز برای آزادی آنها و اعلام فهرست نهایی به فرمانداران نسبت به جمع آوری مساعدت‌های خیّرین بهتر از سال‌های گذشته اقدام کند.

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان ادامه داد: انگیزه دینی و الهی خیرین نیکوکار ستودنی است؛ زیرا این انگیزه است که باعث مساعدت افراد در جهت آزادی زندانیانی می‌شود که بدون سوءنیت مجرمانه راهی حبس شده‌اند.

مظفری با تاکید بر ارزش معنوی کمک تمامی اهالی متدین آذربایجان شرقی تصریح کرد: با عنایت به اینکه در برگزاری جشن گلریزان موضوع فرهنگ‌سازی نیز پیگیری می‌شود، امر برگزاری همایش گلریزان در شهرستان‌ها را همواره مورد تاکید ستاد دیه مرکز بوده که در این زمینه باید ستاد دیه با شناسایی زندانیان شهرستان‌ها نسبت به اجرای گلریزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان با تاکید بر مفاد بخشنامه ابلاغی دستور داد در این خصوص برنامه‌های توجیهی برگزار و هماهنگی بیشتری با استفاده از ظرفیت و استعداد سایر دستگاه‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha