• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95071308089
  • خبرنگار : 71368

معاون شهردار دلیل سکوت "قالیباف" درخصوص واگذاری املاک را بیان کرد

بعد از نظر قوه قضائیه پاسخگوی افکار عمومی خواهیم بود

بعد از نظر قوه قضائیه پاسخگوی افکار عمومی خواهیم بود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران دلایل سکوت شهردار تهران در موضوع اخبار واگذاری‌های املاک را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در واکنش به تذکرات محمدمهدی تندگویان درخصوص سایت نمایشگاهی شهر آفتاب و نارضایتی اهالی از خط اتوبوس شهید مطهری ـ  شهید بهشتی گفت: هیچ پروژه‌ای با اعتبارات شهرداری در شهر آفتاب ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه جهانی شهر آفتاب توسط بخش خصوصی که برنده یک مناقصه بوده، آغاز شده است، افزود: درخصوص خط اتوبوس ویژه خیابان شهید مطهری – شهید بهشتی باید بگویم بررسی‌های میدانی نشان داده که تنها اتحادیه اتومبیل‌داران از این موضوع ناراحت هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران با تاکید بر این مطلب که اجرای این خط اتوبوس به صورت آزمایشی بوده است، گفت: نامه تندگویان به دست قالیباف رسیده و شهردار تهران دستور داده است که بررسی‌های میدانی و نظرسنجی از کسبه صورت گیرد.

امانی افزود: اگر معاونت حمل و نقل پس از بررسی‌های تخصصی به نتیجه‌ای دیگر برسد، قطعا تصمیمات دیگر اخذ خواهد شد.

وی همچنین درخصوص دعوت دوستی از قالیباف برای حضور در صحن علنی شورا و ارائه توضیحاتی درخصوص واگذاری املاک گفت: بعد از آنکه دکتر قالیباف و مهندس چمران به دادستان کل کشور و رییس قوه قضاییه در مورد جنجال املاک نامه نوشتند، تاکنون مدیریت شهری حتی یک کلمه نیز توضیح نداده است چراکه قالیباف معتقد است که قوه قضاییه باید در فضایی آرام و بدون هیچ خط قرمزی موضوعات را بررسی کند و بعد از آن پاسخگوی افکار عمومی خواهیم بود و ما نباید قبل از اعلام نظر قوه قضاییه گزارشی بدهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران افزود: همه اسناد و مدارک و حتی پاورپوینت قالیباف برای ارائه گزارش آماده است اما نمی‌خواهیم زودتر از قوه قضاییه بیاناتی داشته باشیم،‌ اما اگر نظر اعضای شورا بر این است که شهردار تهران توضیحاتی ارائه دهد، قطعا این مورد این مهم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha