• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95112417008
  • منبع : نمایندگی البرز

کشف 400 کیلو مواد مخدر در البرز

کشف 400 کیلو مواد مخدر در البرز

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرزگفت: مردم نسبت به شیوه‌های نوین کلاهبرداری‌آگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار «بخشعلی کامرانی صالح» در نشست خبری ظهر امروز(24 بهمن‌ماه)، با اشاره به دستگیری یک باند کلاهبرداری اظهار کرد: پلیس آگاهی استان چندی پیش از فعالیت یک باند کلاهبرداری به شیوه کارت به کارت در استان مطلع شد.

وی ادامه داد: اعضای این باند طی تماس تلفنی در قالب برنامه و مسابقه رادیو جوان با شهروندان آن‌ها را برنده مسابقه اعلام و مردم را به پای عابر بانک می‎کشاندند تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند.

کامرانی صالح توضیح داد: پلیس پس از تشکیل پرونده، اقدام به شناسایی و دستگیری اعضای این باند هفت نفره‌ کرد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: چهار نفر از اعضای این باند در ساختمانی که برای این امر در نظر گرفته شده بود دستگیر شدند.

این مسئول یادآور شد: در محل بازرسی ساختمان ۱۳ کارت هدیه، ۲۵ گوشی همراه، تعداد زیادی سیم‌کارت و یک دستگاه زانتیا کشف و ضبط شد.

کامرانی صالح اظهارکرد: عدم آگاهی مردم و شیوه‌های نوین‌ کلاهبرداری سبب بروز چنین مشکلاتی در سطح استان و کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کشف محموله‌های مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی البرز در سه عملیات جداگانه در حوزه مواد مخدر موفق به کشف و ضبط ۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از جمله تریاک و حشیش شد.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: در ارتباط با کشف این مواد مخدر شش نفر در قالب سه باند دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

کامرانی صالح با اشاره به اقدامات مأموران انتظامی البرز در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، از دستگیری پنج نفر که در حوزه انواع قاچاق کالا، فرآورده‌های نفتی، پوشاک و لوازم برقی فعالیت داشتند، خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha