۱۳۹۷-۰۳-۱۹ | ۱۰:۲۰
منبع: نمایندگی لرستان
بهره‌برداری از 60 کیلومتر چهارخطه‎ در لرستان

بهره‌برداری از 60 کیلومتر چهارخطه‎ در لرستان

لرستان (ایسنا) - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 60 کیلومتر از چهارخطه‎های استان در سالجاری به‌ بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش ایسنا، علی علیخانی در مورد آخرین وضعیت چهارخطه‌های استان اظهارکرد: طی سال‎های گذشته تاکنون 450 کیلومتر چهارخطه در استان به بهره‎برداری رسیده که رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: 150 کیلومتر دیگر چهارخطه دراستان در دست احداث داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برنامه امسال این اداره کل بهره‌برداری از 60 کیلومتر از چهارخطه‎های استان در قالب محورهای خرم‌آباد - نورآباد، خرم‌آباد - پلدختر ، خرم‎آباد- کوهدشت، ازنا-شازند، الیگودرز- داران و چغابل – سوری است.

علیخانی بیان کرد: بالغ بر 80 میلیارد تومان برای پروژه‎های در دست اجرا در سال 97 مصوب شده که امید می‌رود این رقم محقق و پروژه‌ها به نتیجه برسند.


انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها