• چهارشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97120804014
  • خبرنگار : 71565

انارکی: انقلاب ایران در مقابل انقلاب کشورهای دیگر به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده است

انارکی: انقلاب ایران در مقابل انقلاب کشورهای دیگر به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: هنگامی که دستاوردهای انقلاب کشورمان را در مقابل انقلابات کشورهای دیگر مورد بررسی قرار می دهیم، می‌بینیم که ما در این مدت با وجود تمام مشکلات به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم.

به گزارش ایسنا، در بیانیه اخیر رهبر انقلاب به جوانان خاطر نشان شد که عظمت پیشرفتهای چهل‌ساله‌ی ملّت ایران آنگاه بدرستی دیده می‌شود که این مدّت، با مدّت‌های مشابه در انقلاب‌های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه شود.

احمد انارکی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: ابر قدرت ها از انقلاب کشورهای دیگر پشتیبانی کردند اما  از اتقلاب ما نه تنها حمایت نشد بلکه در مقابل، هزینه هایی را هم به ما تحمیل کردند، هنگامی که دستاوردهای انقلاب کشورمان را در مقابل انقلاب کشورهای دیگر مورد بررسی قرار می دهیم، می‌بینیم که ما در این مدت با وجود تمام این مشکلات به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم و می‌توان به حوزه هایی همچون تولید علم، توسعه علمی کشور، دارو سازی، مسائل هسته ای و تجهیزات موشکی اشاره کرد.

وی افزود: هنگامی که انقلاب را از زمان پیروزی بررسی می‌کنیم می بینیم که در حین پیروزی با آغاز ترورها دست و پنجه نرم کردیم، پس از پیروزی نیز جنگ تحمیلی را پشت سرگذاشتیم، دشمنان در این ۴۰ سال  با ایجاد اینگونه مشکلات علیه ما موضع گرفتند و تلاش کردند که مشکلاتی را بر سر راه ما بگذارند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: ما از تهدیدها فرصت ساختیم و در این فرصت ها توانستیم قدم های بزرگی برداریم، با وجود تمام هزینه هایی که دشمنان بر ما تحمیل کردند ما به دستاوردهای خوبی دست پیدا کردیم، اگرچه با چالش ها و مشکلاتی هم مانند سوءمدیریت و برخی کوتاهی ها روبه رو هستیم ولی باید در جهت رفع آن تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha