• دوشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98021608657
  • خبرنگار : 30054

چه نکاتی را پیش از رزرو تور آنتالیا باید بدانیم؟

چه نکاتی را پیش از رزرو تور آنتالیا باید بدانیم؟

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی مهم کشور ترکیه است که در جنوب و غرب ترکیه قرار گرفته است و از جهت جنوبی خود به دریای مدیترانه می رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرشین پرواز، به همین دلیل تور آنتالیا با لقب تور سواحل مدیترانه شهرت دارد و بسیاری از افراد با این نام از آن یاد می‌کنند.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا همان‌طور که گفته شد در کشور ترکیه قرار دارد که با توجه به موقعیت مکانی‌اش، آب و هوای مدیترانه‌ای دارد که در فصل تابستان آب وهوای آن گرم و خشک (دمایی مابین ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد) و در فصل زمستان هوای این شهر معتدل و بارانی (دمایی مابین ۹ الی ۱۵ درجه سانتی گراد) است.

با توجه به آب و هوای این شهر و به طور کلی کشور ترکیه، تور آنتالیا یکی از تورهای پرطرفدار تابستانی است که هر ساله افراد زیادی در فصول گرم سال به آن سفر می‌کنند. این شهر در فصل زمستان شهری خاموش و خلوت می‌شود که تنها بومیان این شهر در جای جای آن دیده می‌شوند.

کدام منطقه آنتالیا برای اقامت مناسب است؟

آنتالیا به طور کلی به ۴ منطقه تقسیم می‌شود؛ شامل منطقه بلک (belek) که بهترین، لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین منطقه اقامتی آنتالیا است که ۹۹ درصد هتل‌های آن را هتل‌های ۵ ستاره با خدمات عالی تشکیل می‌دهد. منطقه لارا کندو (lara jundu) منطقه‌ای نزدیک به فرودگاه آنتالیا است که اکثر هتل‌های آن جدید و تازه‌ساز هستند و تمامی هتل‌های آن، هتل‌های ۵ ستاره هستند. این بخش از نظر قیمتی ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

کمر (kemer) نام منطقه دیگری از آنتالیا است که طبیعی‌ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا است و هتل‌های آن از ۲ ستاره تا ۵ ستاره هستند. این منطقه بسیار مورد علاقه افراد علاقمند به گردشگری در طبیعت است و اما دیدنی‌ترین و زیباترین منطقه آنتالیا منطقه ساید (side) است که هتل‌های این منطقه از ۲ تا ۵ ستاره است.

فرودگاه‌های آنتالیا

افرادی که قصد سفر به آنتالیا را دارند باید بدانند که پروازی که انتخاب می‌کنند در کدام فرودگاه فرود می‌آید. به طور کلی پروازهایی که مسافران آنتالیا را جابجا می‌کنند ازسه فرودگاه دنیزلی، اسپارتا و آنتالیا استفاده می‌کنند.

فرودگاه آنتالیا که در فاصله ۱۳ کیلومتری شمال و شرق مرکز شهر آنتالیا قرار دارد بهترین فرودگاه برای مسافران آنتالیا است که ترانسفر مسافران تا هتل‌هایشان در کمترین زمان انجام می‌شود. برای دسترسی به این فرودگاه از اتوبوس و تاکسی می‌توانید استفاده کنید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. این فرودگاه ویژه پروازهای ترک است.

فرودگاه دنیزلی در شهر دنیزلی که یکی دیگر از شهرهای توریستی ترکیه است قرار دارد و به شهر آنتالیا بسیار نزدیک است. این فرودگاه یک فرودگاه بین‌المللی و نظامی است که ورود عموم به آن آزاد است و نسبت به فرودگاه اسپارتا نزدیک‌تر است و مسیر کم‌خطر تری دارد.

فرودگاه اسپارتانیز در نزدیکی آنتالیا است. این فرودگاه در جنوب آنتالیا قرار دارد و در فاصله ۳ ساعته تا آنتالیا قرار گرفته است. برخی پروازهای ایرانی به مقصد آنتالیا در فرودگاه اسپارتا فرود می‌آیند.

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

آنتالیا از جمله شهرهایی است که بیشترین جذابیت تور آن در خدمات درون هتل است. این شهر جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد و طبیعت آن بسیار بکر و دیدنی است اما اکثر افراد برای استراحت و کسب آرامش در این شهر اقامت پیدا می‌کنند و از زیبایی‌های آن غافل‌اند. با ما همراه باشید تا زیبایی‌ها و جاذبه‌های این شهر را بیشتر به شما معرفی کنیم.

تفریحات آبی آنتالیا: دلفین لند، قایق سواری، ماهی‌گیری، رفتینگ، آکواریوم آنتالیا، مرکز اسکی هیپ ناتیک و غواصی و… را می‌توان نام برد.

مساجد آنتالیا: مسجد مرادپاشا، مسجد اسکله، مسجد تکلی محمد پاشا و مسجد یولی مناره و....

شهربازی‌های آنتالیا: شهربازی اکتور لوناپارک، مجموعه پارک کپز ورساک، پارک ژوراسیک و شهربازی دنیای برف و....

بازارهای آنتالیا: بازار فرش لیدیا سوزانی، بازار قدیمی آنتالیا، بازار جمهوریت و....

علاقه‌مندان برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا و رزرو تور ترکیه و خدمات و شرایط سفر به آنتالیا می‌توانند با شماره تلفن ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱ جهت رزرو تورهای داخلی و جهت رزرو تورهای خارجی با شماره تلفن ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱ تماس و یا به وب‌سایت www.arshinparvaz.coma و یا به آدرس: تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲ مراجعه کنند.

همچنین در خارج از ساعات اداری می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ (آقای سیفی) تماس و برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha