• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99022114814
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

کشف ۷۶۸ کارتن ظروف بلوری قاچاق در پایتخت

کشف  ۷۶۸ کارتن ظروف بلوری قاچاق در پایتخت

جانشین پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۷۶۸ کارتن بلورجات قاچاق در انباری در جنوب شهر تهران به ارزش هفت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر محمودیان در این باره گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر دپوی مقادیری بلوریجات خارجی به ظن قاچاق در انباری حوالی اتوبان "بعثت" بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با شناسایی هویت مالک انباری و هماهنگی های قضائی تیم عملیات این پلیس به محل انبار اعزام و در بازرسی از آن مکان ۷۶۸ کارتن بلوریجات خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک انباری دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت، عنوان داشت: متهم معترف شد که کالای کشف شده را از بندرعباس با دو دستگاه تریلر به تهران منتقل و وجه مربوط به کالاها را از طریق صرافی مجاز در تهران برای ارسال کننده خارجی منتقل کرده است.

سرهنگ محمودیان تصریح کرد: کلیه اموال کشف شده فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی بوده که با دستور قضائی انباری پلمب و متهم به این پلیس انتقال یافت.

وی در ادامه اظهار داشت: با تکمیل پرونده تحقیقاتی متهم به شعبه ۱۰ تعزیرات حکومتی استان تهران معرفی و کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین پلیس امنیت اقتصادی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اولیه بلوریجات کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد:یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، کارکنان زحمتکش و ولایتمدار این پلیس با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha