• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99032516102
  • منبع : نمایندگی سمنان

سهم سمنان از مسکن ملی چقدر است؟

سهم سمنان از مسکن ملی چقدر است؟

ایسنا/سمنان مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان از سهم بیش از 6600 واحدی این استان در طرح مسکن اقدام ملی خبر داد.

دهقان در آئین کلنگ زنی طرح مسکن اقدام ملی در سمنان اظهار کرد: شرکت توسعه مسکن سمنان به عنوان یکی از ۹ شرکت تابعه شرکت سازمان توسعه مسکن ایران با اجرا و تحویل بیش از ۳۰ پروژه مسکونی و احداث بالغ بر ۲۴۰ هزار متر مربع مسکن در حوزه شهری ، گامی موثردر تحقق اهداف سازمانی برداشته است.

وی ادامه داد: طرح مسکن اقدام ملی در ابتدا برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ارائه شد اما با تلاش دستگاههای مختلف به یک میلیون 300 هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به سهم استان از این پروژه مهم دولت خاطرنشان کرد: سهم استان سمنان از طرح مسکن اقدام ملی 6 هزار و ۶۷۲ واحد است که ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه شهر جدید ایوانکی است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

دهقان با بیان اینکه ساخت تعداد ۶۷۲ واحد مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شده افزود: طی دو مرحله فراخوان ثبت نام در آذر و اسفند ۱۳۹۸ به انجام رسید که در مرحله اول ثبت نام تعداد ۹۹۴ نفر قطعی شد و در مرحله دوم نیز ۳۸۰۰ نفر ثبت نام کردند اند که عملیات پالایش و ارزیابی ثبت نام کنندگان در حال انجام است.

این مدیر مسوول گفت: امروز عملیات کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکونی تحت عنوان پروژه امید در شهرستان سمنان در متراژ ۵۳۰۰ متر و همچنین پروژه ۳۶ واحدی سمنان با عنوان سرو در متراژ ۳۳۶۰ متر و پروژه ی ۳۶ واحدی عترت در شهرستان دامغان در زمینی به متراژ ۳۱۳۴ متر مربع آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان یادآوری کرد: در همین ارتباط و در راستای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان توسعه مسکن تعداد چهار قطعه زمین در قالب سه پروژه جهت ساخت ( مسکن اقدام ملی) اختصاص یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha