• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99051208952

دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۵ فقره سرقت در اسفراین

دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۵ فقره سرقت در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دو نفر سارق سابقه دار با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پورگفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی نیروی انتظامی استان ، وی افزود :ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسائی سارقان شدند . 

وی با اشاره به اینکه ماموران طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را در محل پاتوقشان دستگیر کنند اظهار کرد: متهمین در تحقیقات پلیسی به پنج فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف ،که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

 وی  با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمین اموال سرقتی شامل چهار عدد سماور برنجی ،شش عدد شمش گچ کاری ، نورپرداز اداری ، دو عدد درب آلومینومی،۱۶ عدد شیر برنجی شومینه ،  هشت عدد شیر گازی ، دوعدد جک خودروی سواری و چهار عدد جک کامینت باری و چهارعدد کنتور برق  کشف و ضبط شد ، تصریح کرد: با تلاش ماموران در این رابطه دو نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد ، خاطرنشان کرد : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان انتظار می رود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha