• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99102014819
  • خبرنگار : 71282

تعاونی ها فروش خود را اینترنتی کنند!

تعاونی ها فروش خود را اینترنتی کنند!

معاون وزیر کار از تعاونی ها خواسته تا در دوران کرونا به سمت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی که فروش موفقتری دارند، حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، شیوع ویروس کرونا و تداوم آن در ماههای اخیر موجب شد تا فعالیت بسیاری از صنوف و کسب و کارهای خدماتی دچار مشکل شود و در مقابل فعالیت بسیاری از کسب وکارهای آنلاین و اینترنتی رونق یابد.

به اعتقاد کارشناسان، با توجه به بستری که در حال حاضر در حوزه شبکه های اجتماعی وجود دارد، ایجاد و گسترش مشاغل اینترنتی در دوران کرونا بهتر جواب می دهد و صاحبان این کسب و کارها را به درآمدزایی می رساند.به زعم آنها، عرضه کالا و خدمات در بستر اینترنت موجب کوتاه شدن دست دلالان و واسطه گران شده و کالا بدون واسطه از تولیدکننده به مصرف کننده می رسد.

در همین راستا معاون امور تعاون وزارت کار از تعاونی ها خواسته تا برای رونق هر چه بیشتر به سمت کسب و کارهای اینترنتی حرکت کنند.

به گفته کبیری با توجه به شیوع کرونا، موفقیت تعاونی ها در کسب و کارهای اینترنتی بیشتر خواهد بود از این رو تعاونی ها باید محصولات خود را با روشهای نوین به فروش برسانند.

در دوران کرونا تعاونی‌هایی که سوار بر بستر فضای مجازی شدند و فروش اینترنتی داشتند موفقیت بیشتری به دست آورند.

کسب و کارهای اینترنتی به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی از طریق اینترنت صورت می گیرد و عرضه کالا و خدمات به شکل رایگان یا در قبال دریافت هزینه را شامل می شود.

امروز اینترنت بیشترین تغییرات در دنیای کسب و کار را ایجاد کرده و بر همین اساس تمایل به ایجاد شغل در بستر فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است.

تهمینه دانیالی، مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران در این باره به ایسنا می گوید:در دوران کرونا تعاونی‌هایی که سوار بر بستر فضای مجازی شدند و فروش اینترنتی داشتند به موفقیت بیشتری دست یافتند.

وی معتقد است تعاونی هایی که کسب و کارشان را به شکل مجازی گسترش داده و در شبکه های مجازی حضور پررنگی داشته باشند و از فضای مجازی برای فروش کالا و خدمات و تولیدات و محصولاتشان استفاده ممکن را ببرند در دوران کرونا و پساکرونا قادر به ادامه فعالیت خواهند بود.

بسیاری از کارشناسان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده بهتر از اینترنت در روزهای کرونا معتقدند با توجه به بستری که در حال حاضر در حوزه شبکه های اجتماعی وجود دارد، ایجاد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی می تواند نتایج مثبت و اثرگذاری در زندگی آحاد جامعه داشته باشد.  

به گزارش ایسنا، به دلیل آنکه در دوران کرونا ارائه خدمات مورد نیاز عموم جامعه در فضای مجازی با اقبال بیشتری مواجه شده فعالیت بسیاری از مشاغل و کسب و کارها در حوزه شبکه های اجتماعی با سرعت بیشتری در حال جریان است که این امر ضمن رونق بازار و فروش محصولات، ایجاد درآمد و پایداری اشتغال را به دنبال داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha