• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۷:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111309141
  • خبرنگار : 50404

/کوتاه از نگارخانه‌ها/

این روزها در نگارخانه‌های مشهد چه می‌گذرد؟

این روزها در نگارخانه‌های مشهد چه می‌گذرد؟

ایسنا/خراسان رضوی این هفته چهار نگارخانه مشهد میزبان آثار هنرمندان نقاش و صنایع دستی خواهند بود.

با توجه به بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهر مشهد مراکز فرهنگی هنری با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی شدند. در این میان نگارخانه‌های مشهد نیز از هفته گذشته میزبان آثار منتوعی از هنرمندان نقاش و صنایع دستی بوده‌اند. در ادامه برنامه روزهای آینده نگارخانه‌های فعال مشهد معرفی شده‌اند.

نمایشگاه آثار مفهومی «خبر می‌دانم پس هستم» در نگارخانه روند

نمایشگاه آثار مفهومی مریم سادات و ملیکا یزدی به ‌نام «خبر می‌دانم پس هستم» از روز ۱۰ بهمن‌ماه در نگارخانه روند مشهد، واقع در بلوار ارشاد، خیابان هجرت افتتاح شده و تا ۱۵ بهمن‌ماه نیز ادامه داد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است. 

نمایشگاه آثار نقاشی «گوهر درون ۲» در نگارخانه حامی

نمایشگاه آثار نقاشی جواد حسن‌زاده مقدم تحت عنوان «گوهر درون ۲» از روز ۱۱ بهمن‌ماه در نگارخانه حامی مشهد، واقع در خیابان لادن ۷ افتتاح شده و تا روز ۱۳ بهمن‌ماه نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

نمایشگاه گروهی «هدیه» در نگارخانه مانیاد

نمایشگاه گروهی «هدیه» با آثار نقاشی و هنرهای کاربردی مانند پتینه، رزین، چوب و زیورآلات از عاطفه سالار، شهرزاد جعفرنیا، مریم یوسف‌زاده، آبان غلامی‌فر، مرجان زینالی، الهام شفیع، مهری یوسفی، مهدیس وثوق، شادی شهابی و هنرمندان آرت شاپ به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر از روز ۱۲ بهمن‌ماه، در گالری روند مشهد، واقع در خیابان کوثر جنوبی ۷ افتتاح شده و تا روز ۱۵ بهمن‌ماه نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

نمایشگاه «آوای درون» در نگارخانه رضوان

نمایشگاه «آوای درون» با آثار نقاشی اسماء نجفی، با موضوع گرامیداشت زنان افغانستان از روز ۱۱ بهمن‌ماه در نگارخانه رضوان مشهد، واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ افتتاح شده و تا روز ۱۶ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha