• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۵:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99111410704
  • خبرنگار : 71560

حسین پور: امنیت مهم ترین دستاورد انقلاب است

حسین پور: امنیت مهم ترین دستاورد انقلاب است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انقلاب اسلامی از فتنه ۸۸ تا سال جاری فتنه های متعدد، تحریم های ظالمانه و اتفاقات متعددی را در سطح منطقه پشت سر گذاشته اما به برکت وجود سردارانی نظیر سردار سلیمانی اهداف شوم دشمن محقق نشده و نخواهد شد.

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: بعد گذشت چهل و اندی سال از عمر انقلاب اسلامی می توان گفت که امنیت مهم ترین دستاوردی است که انقلاب اسلامی برای کشورمان و حتی کشورهای منطقه به ارمغان آورده است. از سوی دیگر در مقایسه شاخص های کشور در حوزه های مختلف با دوران قبل از انقلاب شاهد پیشرفت کشور هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز کشور ما از لحاظ علمی یکی از کشورهای برتر دنیا است. در بعد نظامی ما یکی از قدرت های برتر دنیا بوده و در بحث موشکی ما جزء چند کشور برتر دنیا هستیم. قبل از انقلاب ما برای هرکاری باید از خارج کشور متخصص می آوردیم اما امروز در هر حوزه در کشور متخصص داریم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، تصریح کرد: امروز ما ماهواره به فضا پرتاب کرده و به انرژی هسته ای دست یافته ایم اما کاستی هایی هم وجود دارد. می توان گفت در بحث عمرانی به صورت عادلانه اعتبارات در سطح کشور توزیع نشده و ما شاهد عقب ماندگی و محرومیت در برخی مناطق هستیم که ان شاءالله در ادامه مسیر انقلاب به این حوزه ها نیز با جدیت بیشتری پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر بنده تاثیرگذارترین فرد در طول تاریخ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بودند که انقلاب اسلامی را رهبری کردند و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری هستند. تاثیرگذار ترین دوره هم می توان ۱۰ سال اخیر را نام برد. از فتنه ۸۸ تا سال جاری ما فتنه های متعدد، تحریم های ظالمانه و اتفاقات متعددی را در سطح منطقه پشت سر گذاشتیم که به برکت وجود سردارانی نظیر سردار سلیمانی اهداف شوم آمریکا و صهیونیست ها در خصوص جبهه مقاومت محقق نشد. به برکت وجود رهبری این دوران حساس هم پشت سرمی گذاریم و روزهای بهتری در انتظار مردم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha