• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111914616
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر عامل ذوب آهن:

به بازیکنان ما پیشنهادات نجومی دادند

به بازیکنان ما پیشنهادات نجومی دادند

ایسنا/اصفهان مدیر عامل کارخانه ذوب آهن گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه توانست بعد از بدهی های عجیب و غریبی که برای باشگاه ایجاد شده بود یک انضباط مالی ایجاد کند و دیگر توان آن را نداریم که همپای همسایه ثروتمند خود پیش برویم و در کنار آن نیز باشگاه های متمول پیشنهادات نجومی به بازیکنان ما دادند که نتیجه آن جدایی ۱۲ بازیکن از تیم ما شد.

منصور یزدی زاده عصر امروز (یکشنبه-۱۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن بخشی از ذوب آهن است، اظهار کرد: کسی اگر بگوید دایه مهربان تر از مادر است، بی لطفی است و برخی ما را مورد هجمه قرار می دهند و تصور می کنند بی توجه هستیم، اما بزرگترین مشکل این است که فضای فوتبال ما خوب نیست.

وی گفت: تیم های پرسپولیس و استقلال از سوی دولت حمایت می شوند و نحوه پرداخت آنها با باشگاهی همچون ذوب آهن متفاوت است.

به گزارش ایسنا، یزدی زاده درباره مقایسه دو تیم سپاهان و ذوب آهن، گفت: دو تیمی که همشهری هستند و همه تصور می کنند می توانند پا به پای هم حرکت کنند، اما واقعیت این نیست فولاد مبارکه از موهبتی برخوردار است که ۲۰ هزار میلیارد تومان سود در اختیار دارد و راحت می تواند در ورزش خود هزینه کند.

وی افزود: اما ذوب آهن تازه از زیان انباشه خارج شده و سال گذشته شرکت ۸۰۰ میلیارد تومان سود خالص داشت و ۵۰ میلیارد آن را در ورزش هزینه کردم، اما بیشتر از این امکان ندارد و طبیعی است چه اتفاقی رخ می دهد. بازیکنان ما را به راحتی با اعداد نجومی که پیشنهاد می دهند، می برند، ۱۲ نفر از بازیکنان خوب خود را ابتدای فصل از دست دادیم که به استقلال، پرسپولیس، سپاهان تراکتورسازی و تیم های دیگر رفتند.

مدیر عامل ذوب آهن تاکید کرد: در این شرایط چه باید کرد؟ ما دیگر توان آن را نداریم همپای همسایه ثروتمند خود پیش برویم، اما تلاش می کنیم از بازیکنان جوان که از تیم های پایه بالا آمده اند، استفاده کنیم و بخش دیگر را هم با توجه به توان مالی که داریم فراهم می کنیم.

وی با اشاره به بدهی های گذشته باشگاه ذوب آهن، گفت: ذوب آهن چندین سال بود که درگیر بدهی های عجیب و غریبی بود که باید از جواد محمدی مدیر عامل قبلی تشکر کنم که واقعا در یک سالی که آمد با وجود بیماری سختی که توانست آن را پشت سر بگذارند، انضباط مالی در باشگاه ایجاد کرد و باشگاه را از شرایط سخت، خارج کرد و امروز هم آقای فریدونی از مجموعه ذوب آهن است، از مدیران اقتصادی که ایده های خوبی دارد و ورزشی هم هست و سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه را هم دارد.

یزدی زاده گفت: فریدونی، فرد منتقدی است که حتی از من نیز انتقاد می کند، به هر جهت انتقاد افراد را می سازد و ایشان با چنین روحیه ای به پیشنهاد هیات مدیره و تصویب هیات ذوب آهن مشغول به کار شد و ببینید با مقایسه که نمی توان در ارتباط با همسایه ثروتمندی که داریم، داشته باشیم چقدر در حق ما ناداوری شد.

وی افزود: حساب کردم نتایج بازی هایی که داشتیم، فقط ۱۰ امتیاز خیلی راحت از ذوب آهن رفت، پرسپولیس با فولاد خوزستان بازی کرد و بازی را برد، یک پنالتی را اشتباها به نفع پرسپولیس نگرفتند با وجود اینکه آنها برده بودند، داوری عذرخواهی کرد، اما برای ذوب آهن ناداوری کردند و تیم باخت. ناداوری شد، گل سالم را مردود اعلام کردند و یک نفر نگفت ببخشید. حتی زمانی که با مسئولان فدراسیون صحبت کردم گفتند قبول داریم، اما نمی توان کمکی کرد. هر چند ما همیشه به سرمربی خودمان می گوییم شما سعی کن یک گل بیشتر بزنی که اگر یک گل هم ناداوری شد، بتوانید برنده باشید.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازی های خوب ذوب آهن، اضافه کرد: می بینید که ذوب آهن خوب بازی می کند و یقه تمام تیم‌های گردن کلفت لیگ را گرفت.

یزدی زاده درخصوص برخی گلایه ها مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه فوتبالی نیست، گفت: ما باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن را داریم و باشگاه فوتبال نداریم. خیلی رشته ها در رده های بانوان و آقایان در باشگاه ذوب آهن فعال هستند، هندبال و بسکتبال را طی دو سال اخیر احیا کردیم، نمی شود همه اعضای هیئت مدیره فوتبالی باشد، مهم این است تعدادی دور هم جمع شوند، سیاست گذاری و برنامه ریزی درستی انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha