• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99121208725
  • خبرنگار : 30054

۲ نکته برای ایجاد لندینگ پیج با وبزی برای داشتن نرخ تبدیل فوق العاده

۲ نکته برای ایجاد لندینگ پیج با وبزی برای داشتن نرخ تبدیل فوق العاده

درست زمانی که در حال اجرای کمپین های تبلیغاتی با پرداخت به ازای هر کلیک PPC و یا تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی خود هستید، نیاز دارید تا برای کمپین های خود یک لندینگ پیج (صفحه فرود) جذاب ایجاد کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وبزی، اگر تا به حال لندینگ پیجی ایجاد نکرده‌اید، شاید کمی سخت و دلهره‌آور باشد تا بفهمید چگونه‌ می‌توانید یک لندینگ موفق بسازید.

با استفاده از وبزی به راحتی ‌می‌توانید لندینگ پیج تأثیرگذار خود را ایجاد نمایید.

قصد داریم تا به چهار نکته مهم اشاره کنیم که برای ساخت لندینگ پیج موفق با وبزی ضروری است.

لندینگ پیج چیست؟

لندینگ پیج صفحه‌ای است که بر روی اطلاعات خاصی که قصد دارید تا در تبلیغتان نشان دهید، تمرکز یافته است.

از صفحات فرود برای تبلیغات PPC و همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی، کمپین‌های بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر می‌توانید استفاده کنید.

با استفاده از وبزی،‌ می‌توانید لندینگ هایی ایجاد کنید که روی محصولات یا خدمات خاصی که تبلیغ‌ می‌کنید تمرکز داشته باشند.

هدف از ساخت لندینگ پیج این است که مخاطبانتان اقدامی خاص را انجام  دهند.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید افراد برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کنند، برای این منظور می‌توانید یک لندینگ پیج جذاب طراحی کنید تا افراد تشویق شوند برای دریافت ایمیل‌های شما ثبت نام کنند.

وبزی چیست؟

اگر هرگز نام وبزی را نشنیده اید، ممکن است دلتان بخواهد با آن آشنا شوید. وبزی یک سایت ساز آنلاین است که شما را قادر می‌سازد انواع مختلف صفحات را بسازید.

وبزی برای افراد، وبلاگ نویسان، کارآفرینان، مشاغل کوچک و مشاغل متوسط ​​موقعیتی عالی فراهم کرده تا وب سایت مورد علاقه خود را بسازند.

این سایت ساز ایرانی شما را قادر می‌سازد تا انواع مختلف وب سایت‌ها از نمونه کارها گرفته تا فروشگاه‌ های اینترنتی با قابلیت چند فروشندگی ‌را ایجاد نمایید.

وبزی سفارشی سازی و ساخت سایت (یا صفحه) خود را به راحتی امکان پذیر می‌کند.

تست وبزی رایگان است. حساب اصلی خود را که بسازید این امکان‌ را خواهید داشت تا برای کسب و کارتان یک صفحه فرود یا یک سایت ایجاد کنید.

این سایت ساز، پکیج‌های متعدد با قیمت‌های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

لندینگ پیج های وبزی

در حالی که بسیاری از افراد برای‌ میزبانی وبلاگ یا فروشگاه تجارت الکترونیکی خود از وبزی استفاده‌ می‌کنند، فرصت این را خواهید داشت تا با آن یک لندینگ پیج حرفه‌ای بسازید.

صفحات فرود این سایت ساز به گونه‌ای طراحی شدند که دست یابی به نتایج آسان شده و روش سریع و کارآمدی را برای تولید لندینگ پیج مناسب کمپین شما فراهم آورده است.

وبزی قالب‌های لندینگ پیج بی‌شماری را برای کمک به شما در شروع کار پیشنهاد ‌می‌دهد. آنها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین نیازی نیست که به طرح اصلیشان پایبند باشید.

انتخاب قالب مناسب، یک نقطه شروع عالی است که به شما کمک‌ می‌کند بفهمید چگونه ‌می‌خواهید صفحه مقصد خود را مشخص کنید.

۲ نکته برای ایجاد لندینگ پیج موثر در وبزی

۱) یک طراحی ثابت ایجاد کنید

طراحی لندینگ پیج بر موفقیت کمپین تبلیغاتی شما تأثیر ‌می‌گذارد. این صفحات منعکس کننده تجارت و برند شما هستند.

پیروی از یک طراحی ثابت به شما کمک ‌می‌کند تا لندینگ پیج تمیزتری ایجاد نمایید.

برای این منظور ابتدا باید فونت‌های خود را انتخاب کنید. بهتر است از دو یا سه فونت استفاده کنید تا صفحه شما به هم ریخته نشود.

داشتن چند فونت مختلف، کار جذابی از آب در نمی‌آورد و تجربه کاربری ناخوشایندی برای کاربران رقم می‌زند.

پس بیشتر از دو یا سه فونت استفاده نکنید و صفحه خود را یکپارچه نگه دارید. شما می‌خواهید این فونت‌ها را برای قسمت‌های خاصی از متن، مانند عنوان، زیرعنوان‌ها و متن اصلی تنظیم کنید.

این کار تضمین‌ می‌کند که در این صفحه با هر صفحه مقصد دیگر در آینده حرفه‌ای‌تر جلوه کنید.

باید رنگ‌های خود را بعد از اینکه نوع فونت خود را تایین کردید، انتخاب نمایید.

اولین چیزی که مخاطبان شما متوجه آن‌ می‌شوند رنگ لندینگ پیجتان است.

اگر می‌خواهید با لندینگ پیج در کسب و کارتان موفق شوید، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده تجارت شما باشد.

پالت رنگ شما نشان دهنده تجارت شما است. پس از روی رنگ‌های سازمانی تان مخاطبان شما درباره تجارت شما فکر می‌کنند.

انتخاب این موارد به ساخت برندتان کمک کرده و باعث‌ می‌شود مردم بتوانند در مورد شما فکر کنند.

۲) یک دکمه فراخوان جذاب(CTA) بنویسید

دکمه فراخوان( CTA) مهمترین عنصر برای صورت گرفتن اقدامی در صفحه فرود شما است. این کلید تعیین ‌می‌کند که مخاطب شما از صفحه شما خارج می‌شود و یا اقدامی که می‌خواهید را انجام می‌دهد.

اگر ‌می‌خواهید یک لندینگ پیج موفق داشته باشید، یک CTA تأثیرگذار ایجاد کنید.

هدف صفحه فرود شما این است که مخاطبان خود را به انجام کاری خاص وادارند. پس CTA برای صفحه فرود شما بسیار مهم است. زیرا به مخاطبان شما می‌گوید که چگونه باید مرحله بعدی را ادامه دهند.

اگر آنها آنچه را در تبلیغ شما می‌بینند دوست داشته باشند،‌ می‌دانند که برای رفتن به مرحله بعدی باید روی دکمه فراخوان کلیک کنند.

اگر در گذشته از CTA استفاده کرده اید، احتمالاً از یکی از چند CTA رایج مانند "اینجا را کلیک کنید" یا "ارسال" استفاده کرده‌اید.

اگر می‌خواهید با CTA خود به موفقیت برسید، یک دکمه خاص و جذاب ایجاد کنید.

به جای گفتن "اکنون دانلود کنید"، بگویید "راهنمای تخصصی بازاریابی خود را همین الان دانلود کنید!"

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha