• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400032720398
  • خبرنگار : 50182

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

کمبود "تعرفه رای" نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی "رد صلاحیت" نشده است

کمبود "تعرفه رای" نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی "رد صلاحیت" نشده است

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کمبود تعرفه رای و رد صلاحیت برخی کاندیداهای شورای شهر در روزهای اخیر گفت: هیچ یک از این موضوعات صحت نداشته و از مردم انتظار داریم به این شایعات توجه نکنند.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کمبود تعرفه رای گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که هیچگونه کمبود و کسری در رابطه با تعرفه رای نداریم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به جمعیت واجد شرایط رای دادن در استان و نیز با در نظرگرفتن میزان مشارکت مردم در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تعرفه به میزان کافی در استان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر تمام جمعیت واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند، باز هم قادر به تامین تعرفه خواهیم بود.

بالایی با اشاره به فعالیت سیستم جامع انتخابات گفت: با استفاده از این سیستم، تعداد افراد احراز صلاحیت شده در شعب رای، تعداد تعرفه های مصرف شده و تعداد تعرفه های باقی مانده در هر شعبه قابل رصد است و به محض اینکه هر شعبه 70 درصد تعرفه های خود را مصرف کند، تعرفه های جدید به شعبه ارسال خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه به شایعه رد صلاحیت برخی کاندیداهای شورای شهر اشاره کرد وافزود: هیچ یک از کاندیداها بعد از اعلام اسامی آنها از سوی فرمانداری ها رد صلاحیت نشده اند و از مردم می‌خواهیم به این شایعات توجه نکنند.

بالایی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که اخبار انتخابات را تنها از رسانه های رسمی دنبال کنند و به اخباری که از سوی ستاد انتخابات استان اعلام می شود توجه کنند.

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه درادامه با اشاره به شروع انتخابات از ساعت 7 صبح فردا (28 خرداد) گفت: این انتظار را از مردم داریم که در همان ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کرده و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: امسال سامانه ای به اسم "انتخاب ایران" به آدرس www.entekhabiran.moi.ir طراحی شده که مردم میتوانند با مراجعه به این سایت علاوه بر مشاهده اسامی داوطلبان و کُد انتخاباتی آنها، از نزدیکترین شعب و خلوترین شعب نزدیک به محل زندگی خود مطلع شوند.

بالایی تصریح کرد: از مردم می خواهیم هنگام مراجعه به شعب حتما ماسک همراه داشته و رعایت فاصله اجتماعی را داشته باشند و حتی المقدور خودکار آبی به همراه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه افزود: برای رای دادن همچنین همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی الزامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha