۱۴۰۰-۰۴-۳۱ | ۱۴:۴۷
آزادسازی آخرین پلاک یک معبر در مهریز پس از ۲۵ سال

آزادسازی آخرین پلاک یک معبر در مهریز پس از ۲۵ سال

یزد (ایسنا) - سرپرست شهرداری مهریز از توافق با وراث تنها پلاک باقی مانده در خیابان حمیدیا این شهر خبر داد و افزود: این پلاک بعد از 25 سال در چند روز آینده تخریب خواهد شد.

عبدالرسول یزدی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص ادامه داد: بعد از 25 سال، در جهت بازگشایی معبر مذکور، تخریب این پلاک مورد توافق قرار گرفت و به زودی تخریب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جهت سیاست تعریض و آزادسازی مسیر خیابان‌های اصلی شهر، شهرداری آماده توافق و مصالحه با مالکان پلاکهای در این مسیرهاست لذا متقاضیان می‌توانند به واحدحقوقی و املاک شهرداری مراجعه کنند.

یزدی در پایان تاکید کرد: برای سهولت در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان و همچنین کمک به نظام حمل و نقل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها