• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400070805390
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مدیران جدید حداکثر همسویی و همپوشانی را با دولت داشته باشند

مدیران جدید حداکثر همسویی و همپوشانی را با دولت داشته باشند

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با اشاره به انتصاب برخی از مدیران در دولت جدید گفت: در استان نیز باید مدیرانی انتخاب شوند که با اهداف و برنامه‌های دولت جدید همسویی کامل داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان اظهار کرد: مدیران انتخاب شده باید حداکثر همسویی و همپوشانی را با دولت جدید داشته باشند تا اهداف نهایی دولت که خدمت به مردم به احسن وجه است، محقق شود.

وی با اشاره به رویکردهای دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: عدالت محوری و فساد ستیزی یکی از سرلوحه های کاری ریاست جمهوری است که توقع می‌رود استاندار جدید سمنان نیز این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در این استان افزود: استان سمنان یک استان واحد و منسجم است و از دورترین نقطه در شرق استان تا غرب آن، همه باید با عدالت دیده شود.

امام‌جمعه سمنان بر لزوم خدمت به مردم و تامین منافع عمومی تاکید و تصریح کرد: از نظر رضایت امت نیز باید توجه داشته باشیم تا رضایت عموم‌ جلب شود و به دنبال رضایت یک عده خاص نباشیم.

وی با بیان اینکه سمنان از اولین استان هایی است که استاندار آن در دولت آیت الله رییسی انتخاب شده اظهار کرد: امیدواریم که استاندار جدید نیز بتوانند این رضایت عمومی و اعتماد مردم را در استان به صورت حداکثری جلب کنند

مطیعی با تجلیل از مدیران و خصوصا استاندار پیشین استان گفت: از تلاش ۳ ساله آشناگر، استاندار سابق سمنان که خدماتی داشتند تقدیر و تشکر داریم و انشالله خدمات ایشان نیز در بارگاه حق تعالی دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: استاندار جدید سمنان نیز دارای سوابق درخشان بوده و استان سمنان را می شناسند که انشاالله در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی، با همسویی کامل، اهداف بلند ریاست جمهوری را محقق کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استاندار جدید سمنان، مدیری میدانی است و همین باعث تحول در استان خواهد شد افزود: به برادر بزرگوار آقای هاشمی به عنوان نماینده دولت در استان اعلام می کنم‌ که بنای نیروهای انقلابی بر همکاری، هماهنگی و هم افزایی برای خدمت به مردم خواهیم داشت. بنده نیز به عنوان‌ نماینده ولی فقیه در استان، همراه و حامی استاندار جدید هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha