• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400072416988
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه آموزش نگارش پایان نامه، پروپوزال و فن ارائه

کارگاه آموزش نگارش پایان نامه، پروپوزال و فن ارائه

انجمن علمی مدیریت کسب و کار دانشگاه خوارزمی با همکاری پژواک دانش، کارگاه آنلاین آموزش نگارش پایان نامه، پروپوزال و فن ارائه را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نگارش اصولی یک پایان نامه از دغدغه های همیشگی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه است؛ دغدغه ای که از ترم های دوم و سوم شروع می شود و گاه حتی تا ترم های هفت و هشت هم، بدون آنکه به راه حل مشخصی برسد، ادامه پیدا می کند. این دغدغه وقتی جدی تر و عمیق تر می شود که دانشجو در جریان آماده سازی پروژه پایانی دانشگاه متوجه می شود حتی روی کمک های استاد راهنما هم نمی تواند حساب کند، چون اغلب اساتید آنقدر دغدغه و مشکل دارند که کمتر فرصت می کنند راهنمایی های لازم را در اختیار دانشجو قرار بدهند.

همچنین، در مقاطع بالاتر تحصیلی، در دوران کارشناسی ارشد و بعد دکترا، دانشجو با بحران دیگری روبرو می شود و آن هم نوشتن پروپوزال است اینکه از کجا شروع کنند و به کجا برسانند. نوشتن پروپوزال، سخت ترین نقطه ی شروع کار پایان نامه ی ارشد و دکترا می باشد.می توان ادعا کرد اگر پروپوزالی مورد تایید استادان قرار بگیرد حدود ۴۰ درصد کار تمام شده است.

در کنار نوشتن درست پروپوزال و پایان نامه، مسئله ای که بیشتر دانشجویان از مواجهه شدن با آن واهمه دارند، ارائه پروپوزال یا پایان نامه است. 

"نگارش گزارشات و متون فنی"، "نگارش مقالات کنفرانسی"، "ارکان و اصول نگارش علمی پایان نامه"، "استخراج مقاله از پایان نامه"، "اصول و نحوه نوشتن پروپوزال آکادمیک"، "انتخاب عنوان و نکات مهم در نگارش بخش های مختلف"، "ارجاع دهی و رفرس نویسی"، "ارائه فنی و دفاع از پایان نامه" و "نحوه انجام اصلاحات پایانی و تحویل نهایی پایان نامه" از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

این برنامه با تدریس حسین صانعی ـ دانش آموخته دانشگاه تهران و مدرس کارگاه های نگارش فنی متون علمی و دکتر ابراهیم صانعی ـ دکتری روابط بین الملل دانشگاه خوارزمی، از ۲۴ مهرماه، روزهای  شنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰، به آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/CUjg۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha