• جمعه / ۳۰ مهر ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400073021557
  • خبرنگار : 50177

نماینده دورود و ازنا در مجلس:

درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد ازنا آماده افتتاح است

درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد  ازنا آماده افتتاح است

ایسنا/لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد ازنا آماده افتتاح است.

دکتر حسین گودرزی در خصوص فعالیت‌های ۱۶ ماهه حوزه بهداشت و درمان ازنا اظهار کرد: طرح توسعه و تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) ازنا مدنظر قرار گرفت  و در طول ۱.۵ سال اخیر تجهیزاتی که مورد نیاز این بیمارستان بود تامین و بخش‌هایی که دولتی نبودند(آزمایشگاه، داروخانه، دستگاه اکسیژن‌ساز) دولتی کردیم.

وی در خصوص درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد، گفت: متاسفانه  این درمانگاه سال‌ها متوقف بود که با اخذ پنج و شش میلیارد تومان اعتبار، این درمانگاه ساخته شده است و تقریبا آماده افتتاح و تحویل است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین نوبت تجهیزات شامل سی‌تی‌اسکن، دستگاه اکسیژن‌ساز و ... برای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا دریافت شده است، گفت: تجهیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ازنا و گرفتن پزشکان متعهد و متخصص از دیگر اقداماتی است که بناست در این شهرستان به انجام برسد.

گودرزی با بیان اینکه اقداماتی که انجام شده و با وجود دو مرکز درمانی در این دو شهرستان می‌تواند سبب رشد بهداشت و درمان شود، عنوان کرد: مجموعه کارهایی که صورت گرفت سبب شد که در این پنج پیک کرونا، با کمبود تخت و تجهیزات مواجه نشویم.

وی از جذب ۲۰ پزشک متخصص جدید برای این دو شهرستان خبر داد و بیان کرد: تامین تجهیزات کامل ICU، تجهیزات لاپاراسکوپی، اکو قلبی، تست ورزش، سل کانتر و اتوآنالایزر آزمایشگاه، رادیولوژی ddr، سی‌تی‌اسکن، کات نوزاد و انکوباتور نوزاد، دستاگاه ABG، اتوکلاو و دستگاه دی سی شوک از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از ساخت و بازسازی و تکمیل طبقه دوم بیمارستان، ساختمان اداری و سالن کنفرانس، ساختمان کد اعزام و بازسازی مکان سی تی اسکن  در شهرستان ازنا خبر داد و عنوان کرد: همچنین برای بیماران کرونایی کپسول و تخت و تمام متعلقات آن، دستگاه ساکشن مرکزی تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha