۱۴۰۱-۰۳-۰۱ | ۱۳:۳۰
منبع: باشگاه دانشجویان
دوره آموزشی «پردازش تصویر» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «پردازش تصویر» برگزار می‌شود

انجمن مرکزی با همکاری انجمن علمی ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره آموزشی «پردازش تصویر» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "مقایسه پردازش تصویر کلاسیک"،  "پردازش تصویر با یادگیری عمیق" و "کاربرد پردازش تصویر" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

این برنامه با تدریس ارشیا اموری سرابی ـ مدرس دوره های برنامه نویسی پیشرفته و کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار علم و صنعت، از پنجشنبه ۱۲ خرداد، روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰، به صورت آنلاین در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://iustcossa-87d6a.gr8.com مراجعه کنند.

دوره آموزشی «پردازش تصویر» برگزار می‌شود

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی