• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401041107665
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در مراسمی؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل معرفی شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل معرفی شد

ایسنا/اردبیل حجت‌الاسلام «حسین علیه» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم که ۱۱ تیر با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی به جنایات آمریکا و ترور شخصیت‌های مختلف در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حالی هفته «حقوق بشر آمریکایی»‌ را سپری می‌کنیم که جنایات آمریکا علیه ملت ایران نظیر ترورها و حمله به ایرباس ایرانی نمونه و مصداقی از حقوق بشر فریبکارانه آمریکایی است.


سردار غلامحسین محمدی اصل به شاکله سپاه به عنوان مولود انقلاب در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و افزود: نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حقیقت استمراردهنده جریان امامت و ولایت در این مجموعه‌ای است که با شاکله معنویت، بصیرت‌افزایی و روحیه جهادی انس دیرینه دارد.


وی اظهار کرد: سپاه در برهه‌های مختلف با شاکله معنویت و مردمداری در صحنه‌های مختلف حاضر شده و دولت‌ها و مسئولان را کمک‌کار بوده است.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ابلاغ سیاست‌های جدید مقام معظم رهبری در تغییر رویکرد سپاه پاسداران به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه اشاره کرد و ادامه داد: همچنان رسالت این مجموعه صیانت از سرمایه‌های ارزشی انقلاب اسلامی است که دشمن طمع جدی به آن کرده است.


در این مراسم مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل نیز با اشاره به فعالیت چهار ساله خود در استان همدان و اعتماد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: رسالت این مجموعه ارتقا بصیرت سیاسی و اعتقادی در سپاه و تربیت نیروهای ارزشی و اخلاق‌مدار است.


حجت‌الاسلام حسین علیه خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم در شاکله نمایندگی ولی فقیه کارها را در کنار فرماندهی و حفاظت به شایستگی به پیش برده و مأموریت خود را با تعامل و هم‌افزایی به درستی انجام دهیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: قطعا در استان اردبیل سعی خواهیم کرد تا موضوع حلقه‌های صالحین را مورد توسعه و تقویت قرار داده و بستر و زمینه همگرایی بیشتر را در عرصه اخلاق‌مداری و تربیت دینی مهیا کنیم.


مسئول نمایندگی سابق ولی فقیه در سپاه اردبیل نیز به فعالیت هفت ساله خود در استان و مجموعه سپاه اشاره کرد و ادامه داد: در این هفت سال سعی کردیم تا در کنار علما و روحانیون مختلف، فعالیت‌های برجسته معنوی و ارزشی را انجام دهیم.


حجت‌الاسلام میثم فیاضی بیان کرد: فخر و شرف ما این است که در دامن سپاه به عنوان مجموعه فاخر انقلابی تربیت یافته‌ایم و همچنان به وجود خود در این مجموعه افتخار می‌کنیم.


در این مراسم از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» قدردانی و حجت‌الاسلام «حسین علیه» به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل معرفی شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha