• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401050906635
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

بسیج امکانات برای یافتن مفقودین سیل ایوانکی/ آمادگی استان برای مقابله با سیل احتمالی

 بسیج امکانات برای یافتن مفقودین سیل ایوانکی/ آمادگی استان برای مقابله با سیل احتمالی
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خواستار بسیج همه امکانات برای یافتن مفقودین اخیر در سیل بخش ایوانکی در گرمسار تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان در بازدید از منطقه سیل زده "چاهک" از توابع بخش ایوانکی در شهرستان گرمسار که با حضور حمیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، صفرخانلو، فرماندار شهرستان گرمسار، طاهریان، مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان و محمدخانی، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان انجام شد بر لزوم بررسی و پیگیری روند جستجوی افراد مفقود شده بر اثر سیل در این منطقه تاکید کرد.

وی بااشاره به بارش های اخیر در بخش هایی از استان تصریح کرد: بر اثر سیل در این منطقه دو نفر از هموطنان ما مفقود گردیده و تلاش ها جهت یافتن این افراد ادامه دارد.

استاندار سمنان از مسوولان امدادی خواست همه توان خود را برای یافتن مفقودین این حادثه به کار گیرند.
استاندار سمنان تصریح کرد: باید تمامی دستگاهای اجرایی و امداد رسان تمام توان خود را جهت یافتن افراد مفقود شده در سیل به کار گیرند.

وی گفت: از مردم‌ بومی منطقه چاهک و روستاهای اطراف تقاضا داریم به محض دریافت اطلاعاتی از افراد مفقود شده به اطلاع مسولین مرتبط برسانند.

هاشمی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت مقابله با سیل احتمالی در ساعات و روزهای آینده اندیشیده شود افزود: دستگاه های امداد رسان و دیگر دستگاه های مرتبط و عضو مدیریت بحران در آمادگی کامل باشند.

به گفته طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در جریان بارش های اخیر و وقوع سیلاب در ایوانکی دو کارگر پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مفقود شدند.

وی از تلاش تیم های امدادی برای یافتن این مفقودین خبر داد و گفت: چهار تیم تخصصی از هلال‌احمر  کار جست و جو برای یافتن این کارگران را انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا در روز حادثه پنج‌ نفر در استراحتگاه کارگران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشته که با توجه به هشدارها در خصوص احتمال وقوع سیل سه نفر از آنان محل را ترک کرده اما دو کارگر باقیمانده به‌دلایل نامشخص در محل مانده و دچار سیلاب شده و در ادامه مفقود می‌شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha