به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مدیریت محصول، نوعی استراتژی عملگرا است که نقش بسیار پررنگی در توسعه محصول دارد و آن را در شرکتهایی که محصولات آنها آنلاین و دیجیتالی است، میتوانید مشاهده کنید (منظور از محصول، یک کالا نیست. بلکه هر نوع کالا یا خدماتی که توسط یک شرکت به مردم عرضه میشود، محصول نامیده میشود که میتواند یک کالا، یک سایت، یک نرمافزار، یک خدمت و … باشد.
در دنیای امروز، مدیریت محصول تاثیر مهمی در توسعه محصول دارد و بر روی چرخه عمر محصول و اجرای موفقیتآمیز آن تمرکز میکند. در این ارتباط، یک نقش سازمانی به نام مدیر محصول باید مسئولیتهای مختلف مدیریت محصول را انجام دهد و اصول اصلی آن را به کار ببرد.
وبینار « آشنایی با مدیریت محصول» ۳۰ شهریور ماه به صورت آنلاین با ارائه سجاد کوشکستانی؛ دانشجوی کارآفرینی گرایش فناورانه دانشگاه تهران به بررسی "وظایف مدیر محصول " و "نقشه راه مدیر محصول شدن و چالش های پیش روی آن" می پردازد.
علاقهمندان میتوانند جهت ثبت نام به شناسه iesoftgroup@ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات