• سه‌شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401062921108
  • منبع : باشگاه دانشجویان

وبینار «آشنایی با مدیریت محصول» برگزار می شود

وبینار «آشنایی با مدیریت محصول» برگزار می شود

انجمن علمی گروه نرم افزاری دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت، در راستای نشست‌های انتقال تجربه، وبینار «آشنایی با مدیریت محصول» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مدیریت محصول، نوعی استراتژی عملگرا است که نقش بسیار پررنگی در توسعه محصول دارد و آن را در شرکت‌هایی که محصولات آن‌ها آنلاین و دیجیتالی است، می‌توانید مشاهده کنید (منظور از محصول، یک کالا نیست. بلکه هر نوع کالا یا خدماتی که توسط یک شرکت به مردم عرضه می‌شود، محصول نامیده می‌شود که می‌تواند یک کالا، یک سایت، یک نرم‌افزار، یک خدمت و … باشد.

در دنیای امروز، مدیریت محصول تاثیر مهمی در توسعه محصول دارد و بر روی چرخه عمر محصول و اجرای موفقیت‌آمیز آن تمرکز می‌کند. در این ارتباط، یک نقش سازمانی به نام مدیر محصول باید مسئولیت‌های مختلف مدیریت محصول را انجام دهد و اصول اصلی آن را به کار ببرد.

وبینار « آشنایی با مدیریت محصول» ۳۰ شهریور ماه به صورت آنلاین با ارائه سجاد کوشکستانی؛ دانشجوی کارآفرینی گرایش فناورانه دانشگاه تهران به بررسی "وظایف مدیر محصول " و "نقشه راه مدیر محصول شدن و چالش های پیش روی آن" می پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به شناسه iesoftgroup@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha