• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401090100088
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان:

آسیب‌های اجتماعی با حرف کنترل نمی‌شوند

آسیب‌های اجتماعی با حرف کنترل نمی‌شوند

ایسنا/سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آسیب‌های اجتماعی با حرف زدن قابل کنترل نیست.

احمد ریواده در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان سمنان با اشاره به برپایی برنامه های متعدد برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: میزان اثرگذاری جلسات و همایش‌ها و برنامه های اجتماعی باید مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بر مبنای منطق گام دوم انقلاب علم آگاهی و امکانات، لازمه ورود به حل مشکلات آسیب های اجتماعی است افزود: "عملگرایی" مهمترین مسئله و راهکار برای مقابله با آسیب اجتماعی است

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه پیشرفت کشور مبتنی بر اصل" امید" و رکود بر اصل" ناامیدی"است به تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم پرداخت و گفت: مهمترین ابزار دشمن در بحث "ایران ستیزی" ایجاد ناامیدی است .

ریواده با بیان اینکه در برنامه های اقدام باید تفاهم بین دستگاه‌های مرتبط ایجاد شود، ادامه داد: مردم می‌توانند عامل اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و دستگاههای اجرایی می‌توانند تسهیلگر باشند.

وی با بیان اینکه مهمترین ابزار برای کاهش آسیب های اجتماعی شورای برنامه ریزی و در ذیل آن کارگروه اجتماعی است تاکید کرد: تمامی امکانات و بستر ها برای مقابله با کاهش آسیب های اجتماعی باید بکارگیری شود .

معاون سیاسی استاندار سمنان همچنین در مجلس دانش آموزی استان، دانش آموزان را، رکن اصلی و اساسی حوزه پیشرفت کشور برشمرد و اظهار کرد:موثرترین و مهم ترین حوزه برای پیشرفت کشور، آموزش و پرورش و رکن اصلی آن دانش آموز است.

دهه هشتادی و دهه نودی‌ها تحلیل‌های درستی ارائه می‌دهند

وی با بیان اینکه ما باید همواره به یاد شهدا بوده و در عرصه جهاد تبیین، پیام شهدا را انتقال دهیم افزود: نسل دهه ۸۰ و ۹۰، هوش سرشاری داشته و تحلیل‌های درستی از وضعیت موجود ارائه می‌دهند که باید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: موثرترین ابزار اعتماد سازی؛ عملگرایی است که باید تصمیمات خوب اتخاذ شده را به مرحله عمل و اجرا برسانیم

وی با بیان اینکه نا امید سازی،‌ مهمترین‌ مولفه و شاخصه بارز ایران‌ستیزی است که امروز در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد اضافه کرد: مهم‌ترین‌ و موثرترین‌ امر در جهاد تبیین بیان بهره مندی از امیدهای آینده ایران، دانش آموزان فعالی است که محورهای حوزه پیشرفت را بلد هستند.

امریکا عامل اصلی اتفاقات اخیر

ریواده گفت: عامل اصلی اتفاقات اخیر آمریکا و جبهه سلطه است که تلاش برای تجزیه‌سازی ایران اسلامی هستند و به فرموده مقام معظم رهبری، تضعیف ایران قوی هدف دشمنان است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به نشاط اجتماعی تاکید و تصریح کرد: نیاز به نشاط اجتماعی امروز در تمامی عرصه ها و حوزه های زندگی مورد توجه است که باید اجرایی شود و در این مسیر نیز ضرورت دارد از محل مشارکت های اجتماعی باید به بهترین شکل ممکن بهره برد.

وی افزود: تمرین پیشرفت در سطح‌ مدارس باید به صورت ویژه مورد توجه و تاکید قرار داشته و اجرایی شود و از مشارکت حداکثری دانش آموزان نیز می توان در پیشبرد هرچه بهتر این امر بهره برد.

ریواده خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های زندگی و مواردی که مورد نیاز دانش آموزان ما برای قوی بودن است، مورد توجه آموزش و پرورش قرار داشته و در برنامه های آموزشی گنجانده شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha