• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401121410096
  • خبرنگار : 30147

در پی انتقال ۲۷ دانش آموز نیشابوری به بیمارستان؛

آیا مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان به شهرهای خراسان رضوی رسیده است؟

آیا مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان به شهرهای خراسان رضوی رسیده است؟

ایسنا/خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه ۱۴ اسفند، در پی حال نامساعد جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان‌ دخترانه بقراط متوسطه دوره دوم شهرستان نیشابور بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

بر اساس آنچه از سوی برخی دانش آموزان به ایسنا اعلام شد، از صبح امروز بوی نامطبوعی در کلاس‌ها احساس می‌شد ولی مدیر مدرسه به دانش‌آموزان اعلام کرد این بو بر اثر شستشوی کلاس‌ها با نفت است.

یک دانش‌آموز دختر دیگر گفت: در کلاس درس حاضر بودیم که ناگهان حال چند نفر از دانش آموزان به هم خورد و به سستی و بی‌حسی در بدن، تنگی نفس و حالت تهوع دچار شده بودند.

فرماندار نیشابور در همین خصوص در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه موضوع بیشتر حالت روانی داشته و حال دانش‌آموزان خوب است، گفت: بلافاصله ۲۵ دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند تا روند درمان انجام شود.

ابوطالب جوان افزود: دو نفر از دانش آموزان پسر دبستان پسرانه شاهد بقراط هم که در کنار این دبیرستان دخترانه قرار دارد به دلیل حال نامساعد به اورژانس منتقل شدند.

رئیس آموزش پرورش نیشابور همچنین با حضور در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز جمعی از دانش آموزان در کلاس‌های درس بوی غیرعادی احساس کردند که سبب بی‌حالی تعدادی از دانش آموزان شده بود.

                                                                         آیا مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان به شهرهای خراسان رضوی رسیده است؟

سید مهدی قاضی افزود: با توجه به علائم به وجود آمده سریعاً اورژانس در محل حاضر و اقدامات درمانی آغاز شد.

وی همچنین با اطمینان بخشی به خانواده‌ها تأکید کرد: جای نگرانی نیست و موضوع در دست بررسی است، در صورت مشخص شدن علت اصلی اطلاعات تکمیلی را توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهیم رساند.

در حوالی ساعت ۱۱ امروز یکشنبه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه آمبولانس در محل دبیرستان دخترانه حاضر شدند و حدود ۲۷ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این شهرستان را به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha