• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402021408646
  • منبع : نمایندگی سمنان

تشییع شهدای سپاه دامغان برگزار شد

پیام تسلیت استاندار سمنان و فرمانده سپاه دامغان در پی شهادت دو تن از سربازان سپاه

پیام تسلیت استاندار سمنان و فرمانده سپاه دامغان در پی شهادت دو تن از سربازان سپاه

ایسنا/سمنان  استاندار سمنان با انتشار پیامی ، شهادت شهیدان والامقام جمال شبستانی و علی علی‌حسینی در پی وقوع سانحه در یکی از مراکز آماد وپشتیبانی سپاه دامغان را تسلیت گفت.

سیدمحمدرضا هاشمی ۱۴ اردیبهشت ماه با صدور پیامی شهادت شهیدان جمال شبستانی و علی علی‌حسینی از نیروهای سپاه ناحیه دامغان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان متن این پیام به شرح ذیل است؛

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون

ایثار، از خودگذشتگی و رشادت فرزندان شجاع و رشید ایران اسلامی و پرورش یافتگان خط سرخ شهادت ، بمنظور نقش آفرینی در سنگر دفاع از حریّت ، امنیت و حرم مقدس ایران اسلامی ، نشانی از بینش و هوشمندی جوانان موُمن و غیور ایران اسلامی در میدان نبرد و مقابله با توطئه دشمنان است.
شهادت، افتخاری عظیم برای آنانی است که دل در گرو وطن داشته و دفاع از امنیت و حرمت انسان و میهن را توفیقی مضاعف برای خود پنداشته و آگاهانه قدم در این مسیر نهاده اند.‌
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر ایران اسلامی و استان سمنان ، بدینوسیله عروج ملکوتی دو تن از جوانان رشید استان ، شهیدان جمال شبستانی و علی علی حسینی را که در اثر وقوع سانحه در یکی از واحدهای مرکز آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران شهرستان دامغان ، روح پاکشان در جوار حضرت حق آرام گرفت ، به ساحت حضرت ولی عصر ؛ حضرت مهدی موعود (عج) و به محضر ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای " مد ظله العالی" ، ریاست محترم جمهور ، مردم بزرگوار ، انقلابی و رشید ایران اسلامی، پاسداران سرافراز و شجاع و بویژه خانواده این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و با آرزوی علو درجات و هم نشینی با سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) برای این شهیدان به حق پیوسته ، برای مصدومان این حادثه آرزوی شفا و سلامت دارم.‌

 همچنین سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی شهادت دو تن از سربازان در حادثه انفجار مرکز آماد و پشتیبانی شهید هاشمی سپاه ناحیه شهرستان پیام تسلیت صادر کرد.
در پیام سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان آمده است:

خبر شهادت پرافتخار دو تن از سربازان در حادثه انفجار در مرکز آماد و پشتیبانی شهید هاشمی شهرستان دامغان، شهیدان علی علی حسینی و جمال شبستانی موجب تأثر و تألم گردید. 

به حق می توان گفت که شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند. 

اینجانب شهادت مظلومانه این شهیدان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف شهرستان دامغان به ویژه خانواده معظم و معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای خانواده‌های شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
به گزارش ایسنا آیین تشییع این دو شهید والامقام امروز در دامغان برگزار شد.

 آیین تشییع پیکرپاک شهیدان جمال شبستانی و علی علی‌حسینی در دامغان باحضور ریواده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان، امام جمعه و علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی و عموم مردم انقلابی و ولایتمدار دامغان برگزار شد.

همچنین سرهنگ ستاد جلیل موقوفه ای فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار دامغانی فرماندهی سپاه قائم استان و برخی از مدیران استان با صدور پیام هایی شهادت این دو نیروی سپاه دامغان را تسلیت گفتند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha