• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402030201533
  • خبرنگار : 50037

آزادسازی خرمشهر دنیا را به حیرت واداشت

آزادسازی خرمشهر دنیا را به حیرت واداشت

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از مصادیق یوم الله بوده که دنیا را به حیرت واداشت چراکه هیچ‌کس باور نمی‌کرد نیروهای مسلح ما بتوانند خرمشهر را پس بگیرند.

مجتبی فیض‌اللهی سه‌شنبه ۲ خردادماه در مراسم بزرگداشت حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بهار، با اشاره به فتح الفتوح بودن عملیات بیت المقدس اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با نصرت الهی و رهبری الهی امام خمینی(ره) و دلاورمردی‌های فرماندهان و جان برکفان به سرانجام رسید و باید این روز زرین ثبت شده در تاریخ ایران اسلامی برای نسل‌های ‌آینده همواره ماندگار و زنده بماند.

️فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در آزادسازی خرمشهر نتایج گران‌سنگ فداکاری‌های رزمندگان اسلام سرنوشت ماهوی جنگ را به نفع دلاوران ایرانی تغییر داد و موجب تضعیف روحیه ارتش رژیم بعث عراق و پایان دادن به زیاده‌خواهی صدام و استکبار جهانی شد و پس از فتح خرمشهر صدام با قبول شکست حقیرانه از مواضع خود کوتاه آمد.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد نمادی زنده و سربلند در تاریخ و حال و آینده است، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر با توکل به خدا و وحدت همه نیروهای نظامی و مردمی رقم خورد و رزمندگان اسلام توانستند قدرت نظامی خود را به رخ دنیا کشانده و در تاریخ ثبت کنند.

فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب همواره متکی به قدرت لایزال الهی بوده و به همین سبب است که برتری جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و مقاطع تاریخ در دنیا خودنمایی می‌کند

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف پیش بینی شده به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بهار یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در سوم خرداد در سطح شهرستان در سطح برگزار خواهد شد که غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، صبحگاه مشترک، مسابقات ورزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی را از جمله این برنامه‌ها می‌توان برشمرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha