• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032516630
  • خبرنگار : 50039

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد:

رهایی برادران اراکی از چنگال آدم‌ربایان در مینودشت + فیلم

رهایی برادران اراکی از چنگال آدم‌ربایان در مینودشت + فیلم

ایسنا/گلستان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از رهایی سه برادر اراکی از چنگال آدم‌ربایان در شهرستان مینودشت خبر داد.

سرهنگ فرزاد تاجره شامگاه شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ماه در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه آدم‌ربایی در شهرستان مینودشت استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر آدم‌ربایی در شهرستان مینودشت، رسیدگی به این موضوع حساس در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی مأموران انتظامی مشخص شد که متهم در یکی از سایت‌های اینترنتی، اقدام به انتشار آگهی فروش یک دستگاه کمباین با قیمت وسوسه‌انگیز کرده است، ادامه داد: همین پیشنهاد سبب می‌شود تا سه برادر از شهرستان اراک به منظور خرید به شهرستان مینودشت عازم شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با تأکید بر اینکه پس از مراجعه مشتریان، متهم با تعدادی از همدستان آنها را با تهدید به اعماق جنگل‌های منطقه می‌برند، افزود: آدم‌ربایان سپس با تهدید اسلحه سرد و گرم اقدام به گرفتن کارت بانکی آنها و برداشت وجه نقد از حساب سه برادر می‌کنند.

وی با اشاره به حضور تیم‌های عملیاتی در بررسی شبانه روزی موضوع و رصد اطلاعاتی ویژه از شناسایی محل اختفای آدم‌ربایان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پی از اعزام به منطقه عرصه را برای متهمان تنگ کرده و در نتیجه با اقدام غافلگیرانه پلیس هر سه گروگان از چنگ آدم‌ربایان در صحت و سلامتی آزاد می‌شوند.

سرهنگ تاجره با بیان اینکه در حال حاضر هر سه برادر به آغوش خانواده خود بازگشته‌اند، تصریح کرد: عامل اصلی این آدم‌ربایی نیز طی درگیری با مأموران به ضرب گلوله پلیس زمین گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد، گفت: از متهم دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر نیز کشف شده است.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با بکارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی در تلاش برای تأمین نظم و امنیت هموطنان است، بیان کرد: شهروندان باید هشدارهای پلیس در خصوص هرگونه پیام‌های منتشر شده در فضای مجازی را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به خادمان خود در پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۰۰:۰۱

واقعا تاسف اوره بدترین چیز در مینودشت ضعف ماموران امنیتی هست که بنده خودم با چشمان خودم دیدم که متهم در کلانتری با داد و بیداد خانواده و فرد شاکی‌رو تهدید می‌کردند ولی ماموران حتی کوچکترین عکس‌العمل نشان نداده