• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402082921254
  • خبرنگار : 50180

اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه

یک مسئول: در پی شناسایی و حمایت از نخبه‌های حوزه تولید محتوای دیجیتال هستیم

یک مسئول: در پی شناسایی و حمایت از نخبه‌های حوزه تولید محتوای دیجیتال هستیم

ایسنا/کرمانشاه مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه با معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

سعید کریمی دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، امروز(۲۹ آبان) در مراسم اختتامیه این رویداد، هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال را شناسایی و حمایت از نخبه‌های حوزه تولید محتوای دیجیتال در استان عنوان کرد و افزود: برگزاری این نوع رویدادها می‌تواند گام مهمی در جهت شناسایی استعدادهای استان باشد.

کریمی افزود: شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه تولید محتوای دیجیتال زمینه‌ حمایت از این چهره‌های نخبه و ایجاد اشتغال برای آنان را فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه رویداد امسال با رویکرد نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، ابراز امیدواری کرد برگزاری این رویداد بتواند گام مهمی در جهت گفتمان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشد.

وی با اشاره به استقبال نخبگان برای شرکت در این رویداد نسبت به سنوات گذشته، گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان کرمانشاه را سال ۱۴۰۰ با هفت گروه شرکت کننده شروع کردیم که امسال این تعداد به ۲۱ گروه با قریب ۹۰ نفر رسید.

 وی افزود: امسال شاهد حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بودیم.

وی با بیان اینکه این رویداد از ۲۷ آبان در مجتمع بعثت کرمانشاه شروع شد و تا امروز(۲۹ آبان) ادامه داشت، گفت: تیم های متقاضی در قالب گروه های سه تا پنج نفره در این رویداد شرکت کرده و شرکت‌کنندگان در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته فرصت داشتند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

کریمی با اشاره به برگزاری این رویداد در بخش‌های پویانمایی، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه، گفت: نفرات برتر این رویداد راهی رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج خواهند شد.

 وی افزود: برای نفرات اول تا سوم هم به ترتیب جوایز ۱۰، هفت و پنج میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

تجلیل از خانواده های مدافع امنیت و نیز برگزیدگان رویداد پایان بخش این مراسم بود.

در این رویداد در بخش پویانمایی گروه"پیشتازان هنر کرمانشاه"، در بخش نرم افزاری گروه "شهدای بازی دراز" و در بخش بازی سازی موبایلی گروه "فرهنگ" بعنوان گروه‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، موضوعات این رویداد در بخش پویانمایی شامل زندگینامه و روایت شهدای شاخص استان، تشریح عملیات های دوران دفاع مقدس، رشادت‌های مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و ظرفیت‌های استان با نگاهی به ظرفیت‌های گردشگری اعلام شده بود.

موضوعات بخش بازی سازی موبایلی هم شامل رزم دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های دوران دفاع مقدس، بازی در حوزه تربیتی و دفاع مقدس و نیز ظرفیت‌های گردشگری استان بود.

همچنین شرکت‌کنندگان بخش نرم‌افزاری این رویداد در موضوع شناساندن ظرفیت‌های گردشگری با تمرکز بر جاذبه‌های دفاع مقدس به تولید محتوا پرداختند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha