• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402090604235
  • خبرنگار : 71974

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

مقاومت زنان عامل پیروزی طوفان‌الاقصی شد

مقاومت زنان عامل پیروزی طوفان‌الاقصی شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر ایستادگی زنان غزه و ایمان و مقاومت آنها نبود، این پیروزها به دست نمی‌آمد، مقاومتی که زنان در غزه در  بیمارستان‌ها و میادین دیگر رقم زدند، زمینه‌ساز این پیروزی شد.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در افتتاحیه همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با اشاره به طوفان‌الاقصی بیان کرد: در جریان مقاومت در غزه با تجهیزات ابتدایی و محدود و با وجود قطع برق و آب، کمبود مواد غذایی و سوخت و همه محدودیت‌ها در زندان روباز غزه شاهد پیروزهایی بی‌نظیری بودیم.

وی افزود: در جنگ اعراب با رژیم صهیونیستی، اتحاد اعراب در ۶ روز شکست خوردند و تسلیم شدند، اما امروز شاهد موفقیت گروه کوچکی در فلسطین هستیم که توانسته در مقابل زیاده‌خواهی اسرائیل ایستادگی کنند و خداوند نیز آنها را کمک کرد.

خزعلی بیان کرد: این نصرت در شرایطی که رژیم صهیونیستی به گنبد آهنین و کلاهک‌های هسته‌ای خود می بالید، به صورت غافلگیرانه انجام شد، این جنگ پیروزی خون بر شمشیر است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بر این باور بود که با تجهیزات سنگین و پیشرفته کار فلسطین را تمام خوانده دانست، اما بعد از ۵۰ روز با پذیرفتن آتش‌بس مجبور به تسلیم شدند، این نشان از پیروزی ایمان بر کفر است.

وی افزود: آرامش الهی در جبهه مقاومت باعث رقم زدن صحنه‌های شورانگیزی شد، جایی که مادر فلسطینی با خروج فرزند خود از زیر آوار  با آرامش از فرزند شهید خود در راه وطن و مقاومت صبحت می‌کند.

خزعلی عنوان کرد: محور مقاومت زمانی با دست خالی و زمانی با سنگ و موشک در مقابل این رژیم مقاومت می‌کرد، نتیجه این توکل و ایستادگی در زمان آزادی زن فلسطینی می‌توان مشاهده کرد که با وجود تهدیدهای فراوان شعار ادامه مقاومت را سر  داد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: این ایستادگی بیانگر تبلور آزادی و مقاومت از سوی جریانی است که در مقابل انفعال کشورهای غربی با اتکا به خود مسیر حق‌خواهی را دنبال می‌کند.

وی افزود: متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی تحت سلطه استکبار در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کردند و با وجود ادعاهای حقوق بشری در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان هیچ موضع‌گیری نداشتند.

خزعلی تصریح کرد: زمانی که کودکان و زنان در زیر بمب‌های رژیم صهیونیستی سلاخی شدند، سازمان حقوق بشر کجا بودند، چگونه یک انسان آزاده در مقابل این جنایات می‌تواند سکوت پیشه کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: امیدوارم این ایستادگی مقدمه‌ای برای نابودی رژیم‌های استکباری و کسانی که برای سایر ملت‌ها تصمیم می‌گیرند، باشد.

وی افزود: کاری که مقاومت و مردم آگاه انجام دادند، بهره‌گیری از تجهیزات این بنگاه‌های شایعه‌پراکنی برای نابودی خود این رسانه‌ها بود، رسانه‌هایی که مجهز شدند برای تخریب، مجبور به نشان دادن ماهیت خونخوار رژیم شدند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: اگر ایستادگی زنان غزه، ایمان و مقاومت آنها نبود، این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد. جوانان و رزمندگان مقاومت اگر از صبر و مقاومت زنان مقاوم و محکم بودن پشت جبهه مطمئن نبودند، این‌گونه با دل مطمئن عملیات نمی‌کردند، لذا مقاومتی که زنان در غزه در  بیمارستان‌ها و میادین دیگر رقم زدند، زمینه‌ساز این پیروزی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha