۱۴۰۲-۰۹-۲۱ | ۲۱:۵۶
کادیلاک قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کادیلاک قاچاق در توقیف پلیس

هرمزگان (ایسنا) - فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک‌دستگاه خودروقاچاق به ارزش۵۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان، امروز (بیست و یکم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان میناب در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالای خارجی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودروی کادیلاک مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گفته وی، ماموران مدارک راننده و خودرو را بررسی و با استعلام صورت گرفته از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و فاقد مجوز است که خودرو برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سردار جاویدان افزود: ارزش خودروی مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها