• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101611642
  • خبرنگار : 50167

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۱۶۱

بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در سراسر کشور

بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در سراسر کشور

ایسنا/زنجان معاون توسعه ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۶ باب نمازخانه بین راهی و نمازخانه و ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

خداداد مقبلی امروز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) در مراسم افتتاح همزمان ۱۶ باب نمازخانه بین‌راهی و نمازخانه ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در سراسر کشور در نمازخانه راهدارخانه خانچایی طارم، با بیان اینکه همه کسانی که در حوزه راهداری هستند، با عشق کار می‌کنند، اظهار کرد: ۱۰۲۲ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به بهره‌برداری رسیده است.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در سراسر کشور خبر داد و افزود: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا بوده که امید است در سال ۱۴۲۳ بخشی به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی، تصریح کرد: طبق آمار سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵، باید ۱۴۵ هزار کیلومتر راه برای روستای بالای ۲۰ خانوار می‌ساختیم که در این بازه زمانی حدود ۱۱۸ هزار کیلومتر راه روستایی ساخته شده و حدود ۲۷ هزار کیلومتر باقی مانده که اکنون ۵۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در دست اجرا داریم.

معاون توسعه ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل‌و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۱۲۵ پروژه در خصوص ساخت راه، در حال اجرا برای ساخت داریم که پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها متفاوت است، گفت: ۲۶۰۰ کیلومتر راه برای روستائیان ساخته شده است.

مقبلی با بیان اینکه عمر سرویس‌دهی راه‌های روستایی ما به ۳۰ سال باز می‌گردد، اظهار کرد: به واسطه کمبود اعتباری که برای نگهداری راه‌ها داشتیم، سال گذشته ۵ هزار کیلومتر از مسیرهای روستایی و فرعی را روکش آسفالت کردیم و امسال افق را ۶ هزار کیلومتر در نظر گرفتیم که طی ۹ ماهه ۵ هزار کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که عمدتا در بحث تصادفات با آن مواجه هستیم، در شرق، جنوب و مسیرهای کویری کشور است، خاطرنشان کرد: به دلیل خستگی عمدتا مشکلاتی برای رانندگان پیش‌ می‌آید، تلاش می‌کنیم عمده متقاضیانی که تقاضای مجتمع خدمات رفاهی دارند را به سمت فواصل شهرها سوق دهیم تا مشکل خدمات رفاهی را حل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha