۱۴۰۲-۱۱-۱۸ | ۰۸:۲۳
منبع: نمایندگی خوزستان
نمونه دوپینگ ورزشکار زن خوزستانی مثبت شد

نمونه دوپینگ ورزشکار زن خوزستانی مثبت شد

خوزستان (ایسنا) - نمونه دوپینگ ورزشکار خانم خوزستانی در رشته‌ پارا دو و میدانی مثبت شد.

شهلا حدیدی ورزشکار خوزستانی تیم ملی رشته پارا دو و میدانی به دلیل وجود ماده ممنوعه هیدرو کلروتیازید در نمونه اخذ شده از وی به مدت ۲ سال از تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۲ تا ۵ آذر ۱۴۰۴ از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

به گزارش ایسنا، حدیدی در پاراآسیایی هانگژو نیز حضور داشت که نتوانست در ماده پرتا دیسک به مدال برسد. او در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها