• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011607646
  • خبرنگار : 50471

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد

وجدان‌های بیدار مردم امروز به ذات کثیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی پی برده‌اند

وجدان‌های بیدار مردم امروز به ذات کثیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی پی برده‌اند

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار منطقه شهری و هشت منطقه روستایی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دفاع از مظلوم در دین ما سفارش شده و مردم ما همواره از ستمدیدگان عالم حمایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه حدود شش ماه است که در زیر شدیدترین بمباران قرار دارند و مدعیان دروغین حقوق انسان‌ها ساکت هستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

گروسی افزود: وجدان‌های بیدار مردم دنیا امروز به ذات کثیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی پی برده‌اند و برخلاف حکومت‌ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی نشان داد که این رژیم جعلی به هیچ قانون و اخلاق و انسانیتی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف شوم خود هر اقدامی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند یادآور شد: وظیفه هر انسان آزاده‌ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مردم ما در روز جهانی قدس بار دیگر این پشتیبانی از آرمان فلسطین را اعلام می‌کنند.

گروسی خاطرنشان کرد: با دوراندیشی امام راحل در نام‌گذاری روز جهانی قدس مسئله فلسطین همچنان زنده و پویا است.

وی به برنامه‌های روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: روز جمعه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جوانان شهر نهاوند مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شروع می‌شود.

به گفته گروسی، علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای گیان، فیروزان و برزول نیز مراسم راهپیمایی با حضور امت روزه‌دار برگزار خواهد شد و در هشت روستای بزرگ نهاوند نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم در شهر نهاوند به سمت مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود و سخنران این مراسم علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان گفت: مردم روزه‌دار نهاوند امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha