• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403031107489
  • خبرنگار : 71951

دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران:

دیپلماسی عزت و اقتدار از دستاوردهای دولت سیزدهم است

دیپلماسی عزت و اقتدار از دستاوردهای دولت سیزدهم است

ایسنا/تهران جلسه هم اندیشی و اشتراک تجربیات فعالان فرهنگی در عملیات انتخابات با حضور علی قشقایی دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران برگزار شد.

علی قشقائی دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران در این مراسم گفت: رئیس جمهور شهید دولت سیزدهم در لسان رهبری معظم انقلاب اسلامی بی نظیر بود و بی مانند بودن در زیر آسمان خدای متعال در کلام ایشان یک ویژگی مهم بود، ولی مهمترین ویژگی که ایشان نام نبردند سه عشق محو و ذوب شدن در ولایت و سرباز ولایت بودن، عشق به مردم و عشق به اهل‌بیت سلام الله علیها بود که وی را متمایز کرده بود.

 وی افزود: فرق آیت الله شهید ابراهیم رئیسی با روسای جمهور دیگر این بود که شهید رئیسی به دنبال منویات قلب معظم رهبری بودند و هرگز بدنبال مطرح شدن خودشان نبودند.

 قشقایی عمل به وعده های داده شده را از جمله حساسیت های آیت الله شهید رئیسی عنوان کرد و بیان کرد: ایشان حرفی که باعث رنجش و عصبانیت مردم بشود را بر زبان نیاوردند و هرگز حرف و عملشان با هم فرق نداشت و هرگز بین خود و مردم حتی در زمان کرونا فاصله نینداخت و فرق است که چه کسی رئیس جمهور باشد و آبروی داشته خود را از مردم می دانست.

 دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران ادامه داد: آیت الله شهید رئیسی مدیر اجرایی کشور بودند و معیشت مردم به این مدیر بستگی داشت و به همین سبب خیلی از به‌ظاهر دوستان و دشمنان در بسیاری از مواقع به ایشان طعنه زدند اما چه شد که مردم اینگونه زیر تابوت ایشان رفتند که دنیا را در حیرت فرو برد و ما می‌دیدیم که خیلی ها چنان عزاداری می کردند که انگار نزدیکترین فرد زندگی خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: آیت الله شهید رئیسی در سفرهای استانی خود به جاهایی می رفت که فرمانداران دولت دوازدهم هم به آنجا سر نزده بودند و برخی ها این ها را به سخره می گرفتند و بودن در میان مردم را افت کلاس برای مسئولی در چنین سطح می دانند و اکنون هم برای انتخابات این مسائل را عوام فریبی می دانند در حالیکه همین ها بودند که کشور را از پیشرفت و اقتدار بازداشتند.

 قشقایی دیپلماسی عزت و اقتدار را از دست آوردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: اقتدار جبهه مقاومت از دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم نشأت می گیرد و این بواسطه مواضع محکم وزیر شهید امور خارجه و حمایت های رئیس جمهور شهید بود که یک نمونه آن این است که حجاج ما بدون دردسر و با عزت به خانه خدا عزیمت می کنند و در سایر کشورها نیز اینگونه ما عزت داریم.

دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران مردم را بهترین قضاوت کننده عملکرد دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: در سفرهای استانی این مرد ۶۳ ساله از شش صبح تا یک بامداد دائم در حال فعالیت بود و خواب ایشان روی صندلی هواپیما یا ماشین بود و سپس عبادت و نماز و بعد از آن فعالیت روز بعد شروع می شد و واقعا خستگی مقابل ایشان کم آورد.

 وی افزود: آیت الله شهید رئیسی عشق شدیدی به اهل‌بیت (ع) داشتند و ایشان عاشق حضرت رضا علیه السلام بودند و به خاطر این بود که تاکید زیادی برای حل مسئله ریلی قطار سریع و سیر تهران به مشهد داشتند تا زوار امام رضا در کمال راحتی بمانند.

این مقام مسئول حمایت از کارگران و تولید کنندگان را از خصوصیات بارز شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: حل مشکلات کارگران و تولید کنندگان در اولویت کارهای ایشان بود و ما به عینه در تشییع جنازه این شهدا دیدیم که کارگران خود را صاحب عزا می دانستند و این فقط بخاطر حضور این دولت برای حمایت از تولید و کارگر بود که آمار آن احیای هشت هزار کارگاه و کارخانه نیمه تعطیل و تعطیل شده بود.

 قشقایی تصریح کرد: آیت الله شهید رئیسی بشدت پیگیر بودند و اصلا کار امروز را به فردا نمی انداخت گاهی اوقات موضوع قراردادهای خارجی را خودشان شخصا پیگیری می کردند تا منافع ملی حفظ شود و بدون هیچ طرفداری خاصی حجم کارهای این دولت با هشت سال دولت قبل اصلا قابل قیاس نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha