• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403031208182
  • خبرنگار : 71431

بازداشت مردی که دختران جوان را از خانه فراری می‌داد

بازداشت مردی که دختران جوان را از خانه فراری می‌داد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد سابقه‌داری که با فعالیت در فضای مجازی و شناسایی دختران جوان، آنان را با وعده‌ دروغین ازدواج، فریب داده و به تهران فراری داده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی قبل مرد میانسالی با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت که ساکن یکی از شهرهای مرکزی ایران است و از مدتی قلب دختر جوانش به‌ بهانه خرید از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است. این مرد همچنین گفت که با انجام بررسی‌های تکمیلی متوجه شده که دخترش با مرد خلافکاری ارتباط داشته و پس از اینکه اغفال شده برای ازدواج به تهران فرار کرده است.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان  وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه شدند دختر جوان پس از اینکه با اتوبوس خود را به ترمینال رسانده است، مرد میانسالی به‌دنبالش آمده و با یکدیگر به مکان نامشخصی رفته‌اند. کارآگاهان در گام بعدی، با بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته ترمینال و اقدامات اطلاعاتی، هویت مرد را شناسایی کرده و متوجه شدند که او دارای سوابق متعدد کیفری است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از  اقدامات خود مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران مورد شناسایی قرار داده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و اخذ مجوز عملیات متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: متهم متهم خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی به‌قصد سوءاستفاده با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج در تهران اعتراف کرد و گفت که پنج دختر جوان دیگر را نیز اغفال کرده است. این دختران همگی از شهرهای مختلف کشور اغفال شده بودند که شکایت خود را از این مرد ثبت کردند. 

ولی‌پور گودرزی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha