• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403031811562
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه موقت ورامین:

انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است

انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است و مردم باید با شکوه هر چه بیشتر در این عرصه شرکت کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ۱۸ خرداد ماه گفت: عملیات طوفان الاقصی توطئه بزرگ اقتصادی دشمن به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ایران و مقاومت را برهم ریخت و معادلات و مناسبات منطقه را تغییر داد.

 وی افزود: آن‌ها می‌خواستند رژیم غاصب صهیونیستی را بر روابط و اقتصاد کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام مسلط کنند، اما طوفان الاقصی تمام معادلات آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر هم ریخت و اجازه نداد خواب آشفته آنها تعبیر شود، صهیونیست‌ها سعی کردند، با جنایات وحشیانه علیه مقاومت این شکست‌های مفتضحانه را پنهان کنند، صهیونیست‌ها در باتلاقی فرو رفته‌اند، که هرچه دست و پا می‌زنند، بیشتر فرو می‌روند.

 امام جمعه موقت ورامین مقاومت مردم مظلوم فلسطین زیر وحشیانه‌ترین جنایات را موجب تعجب جهانیان دانست و افزود: تعداد بمب‌هایی که اسرائیل بر سر مردم غزه ریخته از تعداد بمب‌های جنگ جهانی دوم پیشی گرفته است، صهیونیست‌ها از هفت اکتبر تاکنون بیش از ۷۰ هزار تُن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته‌اند، که بسیار بیشتر از مجموع بمب‌هایی است، که در طول جنگ جهانی دوم استفاده شده است.

 محمودی با اشاره به مساله فلسطین و جنگ غزه گفت: ۲۴۵ روز و بیش از هشت ماه است، که غزه و رفح در خاک و خون غوطه ور است، بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر اعم از زن، مرد و کودک به شهادت رسیدند، آیا سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری کور و لال هستند؟ قطعاً تاریخ این افراد را محاکمه خواهد کرد و آه مظلومان دامن نکبت بار این افراد را خواهد گرفت.

 وی با بیان اینکه امروز فلسطین هزینه سنگینی می‌پردازد، گفت: علیرغم این هزینه‌ها فلسطینی‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند، غزه دوباره بپا خواهد ایستاد و پوزه کثیف صهیونیست‌های خون آشام را به خاک خواهد مالید.

 خطیب جمعه ورامین گفت: امروز مساله انتخابات، بسیار مهم است و حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است، باید مردم با شکوه هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب رئیس جمهور شایسته مسیر رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی، مجاهد، انقلابی و سازش ناپذیر بود، که شهادتش بسیار سنگین بود، اما مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت این رئیس جمهور شهید حماسه خلق کردند و باید بصیرت و آگاهی مردم را تحسین کرد.

محمودی ضمن تشکر از اجرای طرح نور از دستگاه‌های مختلف خواست در این زمینه بیش از پیش همکاری کنند و افزود: نباید نیروی انتظامی در این عرصه احساس تنهایی کند.

 امام جمعه موقت ورامین از حضور پرشور مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد تقدیر کرد و افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران پس از ۳۵ سال با شهدای ۱۵ خرداد و امام امت تجدید بیعت کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha