• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070704942
  • منبع : نمایندگی سمنان

طنین زنگ عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه استان سمنان

طنین زنگ عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه استان سمنان

ایسنا/سمنان آیین نمادین و ملی زنگ عاطفه ها امروز در ۱۲۰۰ مدرسه استان سمنان با حضور مسئولان ارشد استان، دانش‌آموزان و اولیا و مربیان استان برگزار شد.

ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی امروز (هفتم مهر ماه) در این آیین، اظهار کرد: بالغ بر ۶۰۰۰ فرزند در استان از نعمت پدر محروم یا بد سرپرست هستند.

وی به اهداف اجرای این طرح در سطح ملی و استان پرداخت و ادامه داد: تامین نوشت‌افزار و ملزومات تخصصی آموزشی دانش‌آموزان و پرداخت شهریه، هزینه‌های علمی و مقالات دانشجویان ار اهداف این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایجاد نشاط اجتماعی و شور و شعف در مدارس را از مزیت‌های طرح‌هایی از این دست ارزیابی و بیان کرد: تقسیم شادی و نشاط بین همه دانش‌آموزان از اهداف اجرای این آیین است.

استاندار سمنان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار کرد: برپایی این برنامه از تلاش‌های کمیته امداد امام استان است که جای تقدیر دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: کمیته امداد و فعالان و شرکت‌کنندگان در این جشن ملی، با برقراری ارتباط پدرانه با دختران و پسران دانش‌آموز و برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به برگزیدگان گام مهمی در ایجاد نشاط در مدارس برداشته‌اند.

وی جشن عاطفه‌ها را اقدامی شایسته و قابل تحسین در کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) دانست و گفت: در سایه برپایی این جشن ملی، فرصتی پیش آمد تا کودکان بی‌بضاعت به ادامه تحصیل بپردازند و زندگی آرامی را تجربه کنند.

وی به دانش‌آموزان بدون مدرسه در محور مقاومت اشاره و بیان کرد: کودکان مظلوم غزه بیش از یک سال است که امکان حضور در کلاس‌های درس را ندارند و زیر وحشیانه ترین حملات صهیونیست‌ها هستند.

هاشمی با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: ان‌شاءالله روزی شاهد ریشه‌کنی این رژیم منحوس خواهیم بود.

استاندار سمنان از دانش‌آموزان خواست تا با قلب پاک و معصوم خود دعا کنند که به‌زودی شاهد سرنگونی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست باشیم.

طنین زنگ عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه استان سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha