• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403070806101
  • منبع : بنیاد شهید

پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور در پیامی با محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید راه بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
رژیم سفاک رژیم صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد. رهبر شجاع، دبیر، مومن و انقلابی و عالم گرانقدر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله را به شهادت رساند.
این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه بیش از پیش پرده‌های رسوایی، جنایت و درنده خویی رژیم فاسد اشغالگر قدس را آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. امروز بر همگان واضح است رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک استکبار جهانی و دولت‌های بزرگ اروپایی قادر به اینگونه رفتارهای افسار گسیخته نیست و مسبب واقعی تمام این جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها شیطان بزرگ آمریکا است.
قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون فرزندان این ملت مسلمان، گواهی بر حیات یالثارات الحسین (ع) است و جهانیان بدانند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ آن‌ها در مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده و پلید دین مبین اسلام است. بدون تردید این حمله وقیحانه منجر به انسجام هرچه بیشتر آحاد آزادیخواهان می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین آنان ایجاد نخواهد کرد.
راه مجاهد نستوه و حکیم عالیقدر شهید سید حسن نصرالله همانند راه شهید سیدعباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته و خواهد داشت. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی‌بدیل خویش به مدت بیش از 30 سال نهال حزب الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهمگین تبدیل به درختی تناور و ریشه دار کرد. امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و وحدت امت مسلمان لازمه عبور  از این مرحله حیاتی و حساس می‌باشد. ان شاالله  بزودی خون مطهر این شهید عزیز و تمامی شهدای جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.
تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام ناجوانمردانه، شهادت مجاهد فی سبیل الله سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان حزب‌الله را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، مردم مظلوم لبنان و فلسطین و همه آزادیخواهان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha