• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070906688
  • خبرنگار : 50204

دُری نجف‌آبادی:

خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

ایسنا/مرکزی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: قطعا خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

آیت‌الله قربانعلی دُری نجف‌آبادی، یکشنبه ۸ مهر در مراسم گرامی‌داشت شهادت «سیدحسن نصرالله» در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای اسلام، افزود: شهادت، افتخار مردان بزرگ، عالمان و مجاهدان راه خداست و سیدحسن نصرالله این مرگ باعزت را به آغوش کشید و جوانان غیرتمند راه این شهید والامقام را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با این جنایت‌های بزرگ علیه مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان و...، دوستداران اهل‌بیت(ع) و امت اسلامی از فداکاری خسته می‌شوند. اما شهادت در راه خدا آرزوی مردانی است که با کفر مبارزه می‌کنند، این مردان همیشه برای شهادت آماده‌اند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه در فاصله‌ای کوتاه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: شهادت این دو مرد بزرگ، ضایعه‌ی بسیار دردناکی است.

وی، صهیونیستی را دشمن بشریت دانست و افزود: این رژیم سفاک امروز ناتوان‌تر از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن است و در رسیدن به اهدافش ناتوان مانده است. او باید بداند که نهایت وحشی‌گری را در جنوب لبنان انجام داده و در عین حال با این جنایت‌ها، نابودی خود را رقم زده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این‌که جنایتکاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند، گفت: رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان و بسیج تمامی امکانات، پشیمان و روسیاه خواهد شد و قطعا خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: همان‌گونه که خون شهید سیدعباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید نصرالله هم بر زمین نخواهد ماند هرچند مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به این موضوع مهم سکوت اختیار کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش هوشیاری نیروهای مقاومت، افزود: اسرائیل تصور کرد با شهادت سیدحسن نصرالله، حزب‌الله عاجز می‌شود اما حزب‌الله سیدهاشم صفی‌الدین را به عنوان جانشین سیّد شهید انتخاب کرد تا با هشیاری از سرمایه‌های گران‌سنگ موجود صیانت کند.

وی با بیان این‌که نباید از هجمه‌های وحشیانه دشمن غفلت کرد، گفت: اگر امت‌های مسلمان در ۱۰۰ سال گذشته یک‌صدم تلاش امروز را در مقابل جنایات دشمن انجام داده بودند، امروز اسرائیل غاصب به این میزان وقیح نمی‌شد و ریشه‌کن شده بود.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: انتظار می‌رود ایران اسلامی پشتیبان لبنان باشد چراکه لبنان سنگر عزت ملل مسلمان و قدس شریف است.

وی با تاکید بر این‌که جنگ روانی دشمن نباید امت مسلمان را از پای درآورد، افزود: شهادت افتخار ماست و با عزت از آرمان‌های سیدحسن نصرالله و قدس شریف دفاع کرده و به این پایبندی افتخار می‌کنیم.

خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

خون شهید نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha