• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071108667
  • خبرنگار : 50604

نماینده مردم علی آباد کتول:

دوران بزن درو تمام شده/به هیچ کشوری اجازه تعرض نمی‌دهیم

دوران بزن درو تمام شده/به هیچ کشوری اجازه تعرض نمی‌دهیم

ایسنا/گلستان نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ کوبنده، مقتدرانه و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و بی آبروی صهیونیستی، دلهای غمدیده آزادگان مسلمان به ویژه جبهه مقاومت را تسلی داد، گفت: دشمنان بدانند دوران بزن درو به پایان رسیده و ما به هیچ کشوری اجازه تعرض نخواهیم داد.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمله موشکی شب گذشته ایران به اهداف نظامی اسرائیل در پاسخ به مهمان کشی در خاک ایران و جنایات اخیر در منطقه اظهار کرد: باید به نیروهای نظامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بار دیگر صلابت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند دست مریزاد گفت.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که ایران جنگ طلب نبوده و تعرض به به مرز جمهوری اسلامی هیچ توجیهی ندارد، افزود: اسماعیل هنیه مهمان کشور ما بود که به دست جانیان اسرائیل در خاک ما ترور شد و این اقدام ایران پاسخ مشروع ایران در قبال مهمان کشی رژیم جعلی و جنایات اخیر او در منطقه بود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم عزیز کشور ما اعم از پیر و جوان، زن و مرد همچنان که در هشت سال دفاع مقدس از این مرز و بوم دفاع کردند در صحنه هستند و باز میدان را خالی نکرده و اجازه دست درازی به متجاوزان نخواهند داد.

نوروزی با تأکید اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خاک و تمامیت ارضی خود با هیج یک از دشمنان خود شوخی ندارد، افزود: شب گذشته مردم ایران اعم از شیعه و سنی در جای جای ایران به خیابان‌ها آمدند و ضمن شادمانی و تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران حمایت خود را از پاسخ موشکی به اسرائیل غاصب را اعلام کردند.

وی با یادآوری این مسأله که کشور ما به دلیل مواضع انسان دوستانه فقط اهداف نظامی از پیش تعیین شده در خاک اسرائیل را هدف قرار داده است، تصریح کرد: دشمن بداند دوران بزن درو تمام شده، ایران امروز ایران زمان پهلوی و قاجار نیست بلکه یک کشور مقتدر و  باعظمتی است که با حضور جوانان پرغرور خود نقش مهمی در معادلات منطقه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha