• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403071108946
  • خبرنگار : 50622

سرانه ورزشی کمالشهر با ساخت یک زورخانه و دو چمن مصنوعی بهبود می‌یابد

سرانه ورزشی کمالشهر با ساخت یک زورخانه و دو چمن مصنوعی بهبود می‌یابد

ایسنا/البرز رئیس شورای شهر کمالشهر گفت: سرانه ورزشی در کمالشهر پایین‌تر از استانداردها است. بنابراین درصدد هستیم با ساخت زورخانه و احداث دو زمین چمن مصنوعی فضاهای ورزشی را توسعه دهیم.

محسن افشار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نیازهای ورزشی کمالشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه استاندارد و سرانه ورزشی کمالشهر در استان البرز خیلی پایین است، از این رو هر گونه اقدام در ایجاد فضاهای ورزشی جدید علاوه بر افزایش سرانه، باعث می‌شود که جوانان در اوقات فراغت، جایی را داشته باشند که به درستی از وقت خود استفاده کرده و به کارهای بیهوده مشغول نشوند.

وی افزود: قطعا این اقدامات در رشد و سلامت روحی و جسمی مردم این منطقه بی تاثیر نخواهد بود. از این رو قصد داریم با احداث دو زمین چمن مصنوعی در کمالشهر و خرمدشت فضای ورزشی کمالشهر را افزایش دهیم.

افشار درباره پیشرفت ساخت زورخانه‌ کمالشهر گفت: این زورخانه در مرحله بتن ریزی و فونداسیون است و در مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع با کمک شهرداری و خیرین ساخته می‌شود. امیدواریم این زورخانه که یکی از نیازهای ورزشی کمالشهر است را در دهه فجر به مرحله بهره برداری و افتتاح برسانیم.

وی در مورد اعتبار مورد نیاز این زورخانه ادامه داد: طبق برآورد حدود سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است، اما چون هر روز عدد و رقم‌ها در بازار تغییر می‌کند، با توجه به افزایش دستمزدها و مصالح ممکن است اعتبار بیشتری نیاز شود. اما سعی بر این است که روی همین اعتبار پروژه ساخته شود.

عضو شورای شهر کمالشهر با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی بیشتر در کمالشهر بیان کرد: کمالشهر فاقد زورخانه است و احداث آن مورد درخواست مردم و بسیاری از جامعه ورزشی این منطقه بود. به ویژه کشتی‌گیران و پیشکسوتان از احداث این زورخانه استقبال زیادی کردند.

افشارادامه داد: این اولین زورخانه‌ای است که در کمالشهر احداث می‌شود و می‌تواند پایگاه ورزشی برای علاقه‌مندان به این ورزشی باشد تا به جای مراجعه به زورخانه‌های مناطق دیگر در کمالشهر گرد هم بیایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha