• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071310199
  • خبرنگار : 50136

امام جمعه ارومیه:

وعده صادق ۱ و ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

وعده صادق ۱ و ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به وعده صادق ۱ و ۲ گفت: این پاسخ‌دهی موشکی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۱۳ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برپا شد با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی ایران در منطقه گفت: این وعده صادق ۲ تنها بخش کوچکی از قدرت نظامی و دفاعی ایران است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهند گستاخانه رفتار کنند پاسخی محکم و دندان شکن‌تر را دریافت خواهند کرد. 

وی با اشاره به شهادت سید مقاومت افزود: از زمان عهده داری رهبریت حزب الله توسط سید حسن نصرالله، این تشکل به یک قدرت عظیم منطقه‌ای تبدیل شد و این مجاهد طی ۳۰ سال در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی تلاش کرد. 

امام جمعه ارومیه با اشاره به شخصیت سید حسن نصرالله ادامه داد: تعابیر رهبر انقلاب نسبت به سید حسن نصرالله نشان از عظمت شخصیت دبیر کل حزب الله است. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از سید حسن نصرالله و تلاش برای به شهادت این شخصیت اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند با شهادت سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت متلاشی می‌شود اما برخلاف تصور این رژیم، راه این شهید ادامه دارد و چراغ مقاومت همچنان روشن خواهد بود. 

وی با تاکید بر اینکه مکتب حزب الله ادامه دارد، گفت: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اگرچه تاسف بار و مایه اندوه است اما باعث تقویت روحیه مقاومت و شجاعت برای مقابله با ظلم می‌شود. 

قریشی با اشاره به جنگ نرم دشمن نیز گفت: رژیم صهیونیستی تنها از طریق جنگ نرم و تبلیغات بدنبال ترساندن مسلمانان هستند و فاقد قدرت کافی هستند. 

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: امنیت فعلی کشور را مدیون تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و مسلح هستیم. 

امام جمعه ارومیه با اشاره به حق اعضا و جوارح بر گردن انسان افزود: انسان نباید از اعضا و جوارحی که خداوند در اختیارش قرار داده در مسیر گناه و معصیت استفاده کند. 

وی، غرور ورزیدن و تکبر را عامل تباهی انسان دانست و گفت: انسان نباید با تکبر راه برود و یا با غرور با افراد رفتار کند بلکه انسان همواره در دین به تواضع و رفتار محترمانه نسبت به بقیه دعوت و توصیه شده است.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha