رستم قنبری امروز ۹ تیر در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سومین مرحله از طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوار و تقویت سبد غذایی مختص دهکهای اول تا سوم درآمدی اجرا میشود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحالوبختیاری افزود: بر این اساس، دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.
قنبری گفت: مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیاز خود کالاهای تعیین شده از حدود ۴هزار فروشگاه سطح استان خریداری کنند. محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی وجود ندارد، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
وی تصریح کرد: مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست و اعتبار خرید به مدت یک ماه است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحالوبختیاری اضافه کرد: مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
قنبری ادامه داد: در سطح استان ۴۰۰ هزار نفر در قالب ۱۳۲هزار خانوار مشمول دریافت این طرح هستند که حدود ۴۰ درصد جمعیت استان را شامل میشود.
وی از هموطنان خواست همچنان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند و اخبار را فقط از طریق مراجع معتبر پیگیری کنند.
به گزارش ایسنا، امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است. این تصمیم با هدف کاهش مراجعه مشمولین طرح به کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما اتخاذ شده است.اطلاع رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می شود و این پیامک فقط شامل میزان اعتبار کالابرگ بوده و تاکید می شود فاقد هر گونه لینک است.
انتهای پیام
نظرات