• شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۴ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1404042112776
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پاسخگویی مستقیم به کاهش نارضایتی‌ها و تلطیف فضای اجتماعی کمک می‌کند

پاسخگویی مستقیم به کاهش نارضایتی‌ها و تلطیف فضای اجتماعی کمک می‌کند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی و حل مشکلات مردم در مراجعه حضوری در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان باید اولویت مدیران باشد.

یدالله رحمانی امروز شنبه ۲۱ تیر در برنامه ملاقات عمومی با مردم افزود: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های مردم از طریق ارتباط مستقیم، صبح هر روز شنبه به صورت هفتگی به ملاقات با شهروندان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: متقاضیان پس از ثبت درخواست‌های خود در اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در جلسات ویژه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه دعوت می‌شوند تا مشکلاتشان به صورت کارشناسی بررسی و راه‌حل‌های لازم ارائه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محورهای مطرح شده در این برنامه ملاقات عمومی تصریح کرد: امروز میزبان ۱۴ نفر از هم‌استانی‌ها بودیم که عمده درخواست‌های آنان حول محور اخذ تسهیلات بانکی، اشتغال و استخدام فرزندان بود که دستورات لازم به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

وی ادامه داد: همچنین احداث نانوایی و سایر نیازهای محلی نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات اجرایی برای آنها اتخاذ شد.

حل مشکلات مردم در اولین مراجعه باید اولویت مدیران باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم حضور میدانی مدیران گفت: از تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم حضور پررنگ‌تری در میان مردم چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها داشته باشند.

رحمانی اظهار کرد: هدف این است که مشکلات مردم در اولین مراجعه و بدون نیاز به پیگیری‌های مکرر در نهادهای بالادستی حل شود و این رویکرد علاوه بر افزایش رضایتمندی، اعتماد عمومی به مسئولان را تقویت می‌کند.

وی عنوان کرد: از ابتدای مسئولیتم، تولید اشتغال، بهبود معیشت و رفع موانع اقتصادی را به عنوان اولویت اصلی مدیران استان تعیین کرده‌ام و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید، بخش قابل توجهی از دغدغه‌های اشتغال و تحصیل جوانان مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با اثربخشی این دیدارها، بیان کرد: قطعاً فضای اعتمادسازی و پاسخگویی مستقیم به کاهش نارضایتی‌ها و تلطیف فضای اجتماعی کمک می‌کند، هرچند ارزیابی دقیق نتایج نیاز به پایش آماری دارد، اما بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد رضایت نسبی شهروندان از این روند حاصل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha